آب آشامیدنی شهر نخل تقی اورژانسی حل شود
تاريخ ارسال خبر : 20 اکتبر 2013 | ساعت 23:05 | کد خبر: 29055 | sv147 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” دکتر بنکدار معاون وزیر نیرو خواستار رفع مشکل آب آشامیدنی شهر نخل تقی بصورت اورژانسی شد.دکتر بنکدار

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” بنکدار معاون وزیر نیرو در جلسه ای که بمنظور بررسی مشکلات آب شهرستان عسلویه در محل فرمانداری برگزار شد با تبریک عید قربان به حاضرین و بیان این مطلب که آب آشامیدنی شهر نخل تقی باید بصورت اورژانسی حل شود گفت: همانگونه که مستحضرید مشکل آب آشامیدنی مختص شهرستان عسلویه نیست واین مشکل گریبانگیر همه شهرها وشهرستانهای بزرگ است آنهم به دلیل میزان بارندگی کم بوده است که امید واریم آب جنوب کشور را ساماندهی کنیم اما با توجه به مشکل بوجود آمده در شهر نخل تقی این موضوع باید بصورت اورژانسی پگیری و حل شود و کم کاری از سوی مسئولین در این زمینه جایز نیست.

وی افزود: ما برای ساماندهی آب کشور در حال مطالعات پروژه های آب شیرین کن هستیم که این مطالعات در حال اتمام است و با بهره گیری از ظرفیت های موجود در کشور مشکلات و عقب افتادگی ها را میتوان جبران نمود.

دکتر بنکدار افزود: تمامی شهرها وروستاها خواهان  استفاده از خط  محرم هستند که در رابطه با مشکل آب آشامیدنی شهر نخل تقی با راه اندازی سایت آب شرین کن امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانیم مشکل آنها مرتفع کنیم همچنین لازم است مسئولین مربوطه عملیات ضربتی جهت رفع مشکلات آب مصرفی شهر بیدخون انجام دهند وهر آنچه که نیاز به رفع مشکلات خط لوله ها باشد بکار گیرند.

دکتر بنکدار در پایان تصریح کرد: مسئولین محترم در رابطه با حل مشکلات آب آشامیدنی شهرستان عسلویه ظرف مدت ۲روز آینده به محوریت فرمانداری جلسه ای برگزار نمایند و در این جلسه آب آشامیدنی شهر نخل تقی و بیدخون بصورت جدی پیگیری شود وچنانچه نیاز به بودجه اعتباری باشد در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد و نسبت به این موضوع هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

در ادامه این جلسه سید محمد احمدپور بخشدار مرکزی شهرستان عسلویه  گفت : بنده در این زمینه لازم میدانم نکته ای را من باب اطلاع عرض نمایم شهری که سالهای گذشته اعضای  شورای آن را ۳نفر تشکیل می داد و رای آن روستا چیزی در حدود ۷۰۰ رای بود هم اکنون شورای ۵نفره با رای بالای۴۰۰۰نفری تشکیل می دهد واین نشان از جمعیت ۷۰۰۰نفری در این شهر دارد وسهمیه آب تخصیص داده شده به شهرستان عسلویه جوابگوی این شهرستان نیست که امیدواریم مسئولین امر نسبت به این قضیه حساسیت بیشتری به خرج دهند.

وی افزود: مورد دیگری که بر مشکلات آب منطقه اضافه نموده است نحوه انشعاب گیری از خط لوله های محرم است که دارای اشکال می باشد و طبق بررسی های بعمل آمده نحوه انشعاب گیری از خط لوله محرم باعث افزایش مشکلات آب این شهرستان شده است  که در این خصوص باید تجدید نظر شود وامیدواریم این موضوع نیز مدنظر وزارت نیرو قرار گیرد وبه نحوشایسته ای مدیریت شود. انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ