- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

سرانجام اتوبوس سوخته شده به کجا رسید؟

پنج شنبه شب هفته گذشته یک دستگاه اتوبوس سازمان اتوبوسرانی در خیابان شهید ماهینی شهر بوشهر در آتش سوخت و با گذشت چند روز از این حادثه اما هیچ مقامی پاسخگو نیست!

 

به گزارش “عسلویه نیوز” مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بوشهر با تأئید خبر آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس در خیابان شهید ماهینی گفت: با بررسی های انجام شده مشخص گردید که آتش سوزی در کابین حمل مسافر در بخش انتهای اتوبوس رخ داده و به بخشهائی از سقف و کف و تعدادی از صندلی ها و پرده های درون اتوبوس که مجموعاً بین ۳۰ تا ۴۰ درصد خسارت وارد شده است.


علی اکبر کمان با بیان اینکه در قسمت مکانیکی این اتوبوس مشکلی بوجود نیامده، افزود: از کار افتادن لنتهای چرخ عقب اتوبوس و ایجاد اصطحکاک و بالا رفتن حرارت دلیل وقوع آتش سوزی بوده که به سبب آغشته بودن چرخ عقب به مایعات قابل اشتعال این آتش سوزی گسترده تر شده است.

این مسئول با بیان اینکه خاموش کننده در اتوبوس بوده، ولی عمل نکرده است، یادآور شد: خاموش کننده موجود تا پایان سالجاری تاریخ مصرف داشته، ولی راننده اتوبوس به دلیل عدم آشنائی و دستپاچگی حتی با آتش نشانی تماس نگرفته و قصد داشته به تنهائی آتش را مهار کند، که یکی از عابران حادثه را به آتش نشانی اطلاع می دهد.

معاون فرماندار: در حال پیگیری موضوع هستیم

معاون فرماندار بوشهر که عضو هیأت مدیره سازمان اتوبوسرانی بوشهر نیز می باشد، اظهار داشت: اتفاق خاصی نیفتاده و تنها یک اتوبوس آتش گرفته است.

فرهمند نیا در عین حال بیان داشت: در حال پیگیری موضوع هستیم و ابعاد حادثه را بررسی خواهیم کرد.

عضو شورای شهر: بی اطلاعم!


نصراله اسدی، باسابقه ترین عضو شورای شهر و عضو شورای سازمان اتوبوسرانی بوشهر نیز با ابراز بی اطلاعی از حادثه مذکور گفت: این موضوع را پیگیری می کنم و نتیجه آن را به اطلاع رسانه ها خواهم گذاشت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی: فعلاً مصاحبه نمی کنم


و اما با وجود تماس های مکرر با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بوشهر، وی از انجام مصاحبه و ارائه توضیحات در خصوص این حادثه خودداری کرد و اعلام داشت: با مشخص شدن نتیجه بررسی های سازمان آتش نشانی، مصاحبه خواهم کرد.

گفتنی است خوشبختانه این اتوبوس خالی از مسافر بوده و خسارت جانی نداشته است.