- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حاشیه دیدار تراکتورسازی و استقلال

حنیف عمران‌زاده به ترکیب اصلی استقلال برگشت و آرش برهانی مقابل تراکتورسازی نیمکت نشین شد.


به گزارش فارس، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال در حالی امروز برگزار می‌شود که این بازی با حضور تماشاگران پرشمار تبریزی حاشیه‌های جالبی دارد.

* از ساعت ۱۰ صبح امروز بلیت فروشی مقابل درب ورزشگاه یادگار امام(ره) انجام شد و هوادارانی که از کارت هواداری باشگاه تراکتورسازی بهره‌مند هستند، با تخفیف ویژه وارد استادیوم شدند. بقیه تماشاگران با تهیه بلیت‌های سه هزار تومانی مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا کردند.

* با نزدیک شدن به ساعت آغاز بازی صدای شیپورها و بوق‌های طرفداران تراکتورسازی فضای شهر را در برگرفت و اکثر کسبه شهر تبریز برای تماشای بازی و تشویق تیم تراکتورسازی راهی ورزشگاه شدند.

* از ساعت ۱۲ ظهر به بعد و با تعطیلی مدارس شهر تبریز ترافیک شدید در اطراف ورزشگاه یادگار امام(ره) ایجاد شد و این مسئله به تمام نقاط شهر منتقل و رفت و آمد را برای مردم دچار مشکل کرد.

* آرش برهانی که در بازی‌های گذشته تیم استقلال به صورت ثابت حضور داشت، در این مسابقه نیمکت نشین شد و میلاد میداودی به ترکیب اصلی بازگشت. همچنین حنیف عمران زاده بعد از ۴ بازی نیمکت نشینی مجددا به خط دفاعی استقلالی‌ها بازگشت.

* عقیل اعتمادی دروازه بان تیم تراکتورسازی به محض ورود به زمین مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت.

* مدیر عامل شرکت تاکسیرانی تبریز امروز برای رفاه حال تماشاگران در میان تاکسیرانان حضور پیدا کرد و آنها را با مسافرین متعدد به سمت ورزشگاه هدایت کرد.