تکمیل ۲۵۲ پروژه نیمه‌تمام در شهرستان‌های جم و دیر
تاريخ ارسال خبر : 21 اکتبر 2014 | ساعت 12:58 | کد خبر: 32226 | sv147 | چاپ این مطلب

معاون عمرانی استاندار بوشهر از تکمیل ۲۵۲ پروژه نیمه‌تمام در شهرستان‌های جم و دیر خبر داد.
خبرگزاری فارس: تکمیل ۲۵۲ پروژه نیمه‌تمام در شهرستان‌های جم و دیر

شاپور رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار “عسلویه نیوز” اظهار داشت: توجه به عمران شهری و روستایی در استان بوشهر از اولویت‌های مدیریت ارشد این استان است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: تاکید زیادی بر کیفیت‌بخشی به پروژه‌ها داریم و با نظارت دقیق و مستمر بر پروژه‌ها و رعایت استانداردهای فنی در این مسیر گام برمی‌داریم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر شاهد اجرای پروژه‌های ارزشمندی در حوزه عمرانی هستیم و برای تکمیل این پروژه‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

رستمی تصریح کرد: شهرستان جم از شهرستان‌های مهم استان بوشهر است و پروژه‌های متعدد عمرانی تاکنون در این شهرستان اجرایی شده و برای تکمیل آنها ۳۷۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی از تکمیل ۲۵۲ پروژه نیمه‌تمام در شهرستان‌های جم و دیر خبر داد و گفت: در شرایط کنونی تعداد ۲۵۲ پروژه عمرانی در شهرستان‌های دیر و جم در جنوب استان بوشهر نیمه‌تمام است که انتظار داریم تعداد زیادی از پروژه‌ها امسال تکمیل شوند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: برای تکمیل پروژه‌هایی که پیشرفت بالای ۵۰ درصد دارند نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم و پروژه‌هایی که پیشرفت کمتر از ۵۰ درصد دارند نیز توسط بخش خصوصی تکمیل خواهند شد.

رستمی بیان کرد: در شهرستان‌های ده‌گانه استان بوشهر شاهد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم و استاندار تاکید زیادی بر تکمیل این پروژه‌ها به منظور بهره‌برداری سریع‌تر دارد.

وی افزود: سرکشی به پروژه‌ها و رفع نقاط ضعف آنها از برنامه‌هایی است که برای تسریع در تکمیل آنها انجام شده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ