برگزاری المپیاد ورزشی در ۷۳ مدرسه شهرستان کنگان
تاريخ ارسال خبر : 21 اکتبر 2014 | ساعت 18:37 | کد خبر: 32228 | sv138 | چاپ این مطلب

فرماندار کنگان از برگزاری المپیاد ورزشی در ۷۳ مدرسه شهرستان کنگان خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” عباس تبرکی پیش از ظهر امروز در بازدید از المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای در بندر کنگان اظهار داشت: تقویت ورزش مدارس امری بسیار مهم است و باید زنگ ورزش در مدارس کنگان جدی گرفته شود.

وی با اشاره به برگزاری این المپیاد ورزشی افزود: برای نخستین بار در کشور به منظور حفظ سلامتی و شادابی دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف ورزشی این المپیاد برگزار شده است.

فرماندار شهرستان کنگان با تقدیر از مدیریت آموزش و پرورش برای ایجاد محیطی سالم، سر پوشیده و تهیه امکانات خوب ورزشی خاطرنشان کرد: نهادینه شدن این المپیاد در مدارس کار بزرگی است و ما امروز به وسیله ورزش در دنیا حرف برای گفتن داریم و پیام خود را به گوش جهانیان می‌رسانیم و خیلی از حرف‌های سیاسی را با ورزش به شکل صحیح به گوش جهانیان می‌رسانیم.

تبرکی تصریح کرد: دانش‌آموزان باید با برنامه‌ریزی، کارهای‌شان را به پیش ببرند و هنر این نیست کسی تمام امکانات در دستش باشد و موفق شود بلکه هنر در این است که با کمبود ها از امکانات موجود حداکثر استفاده را ببریم.

فرماندار کنگان از برگزاری المپیاد ورزشی در ۷۳ مدرسه شهرستان کنگان خبر داد و گفت: این المپیاد در مقاطع مختلف تحصیلی در حال برگزاری است.

معاون پرورشی و تندرستی کنگان نیز تحرک و پویایی فضای اجتماعی را با شروع سال تحصیلی مدارس دانست و اظهار داشت: نگاه سند تحول آموزش و پرورش مبنی بر توجه به ساختارهای مختلف علمی آموزشی و پرورشی و فرهنگی و اجرایی کردن آن در مدارس است.

ابراهیم محمدپور بیان کرد: ۷۳ مدرسه شهرستان در مقاطع مختلف آموزشی در این المپیاد شرکت می‌کنند و هر دو مقوله ورزش بومی محلی و رشته‌های ورزشی در المپیاد درون مدرسه‌ای، امیدواریم تحرک و پویایی را در دانش‌آموزان شاهد باشیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ