- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گنجی: امکانات ورزشی در عسلویه جوابگوی جوانان نیست

به گزارش عسلویه نیوز، حجت‌الاسلام محمد گنجی صبح امروز در جمع ورزشکاران منطقه عسلویه اظهار داشت: ورزش امری ضروری و لازم است و بدون تردید تمام مردم نیازمند ورزش و تفریحات سالم ورزشی هستند و همه مردم اعم از پیر و جوان باید به ورزش روی بیاورند تا در انجام امور خود سرزنده و شاداب باشند و بتوانند در کار و زندگی موفق باشند.
وی افزود: ورزش در جلوگیری از انواع بیماری‌ها موثر است و با انجام ورزش و با حرکت‌های ورزشی می‌توانیم جلوی بسیاری از بیماری‌های خطرناک را بگیریم و بر اساس نظر کارشناسان پزشکی، ورزش به عنوان کم‌هزینه‌ترین روش برای جلوگیری از امراض و بیماری‌های مختلف است و انجام ورزش می‌تواند سلامتی را تضمین کند.
امام جمعه عسلویه با تاکید بر لزوم افزایش امکانات ورزشی در شهرهای مختلف خاطرنشان کرد: عسلویه دارای جوانان مستعدی است که برای انجام ورزش نیازمند فضاهای ورزشی هستند و از مسئولان انتظار داریم که نسبت به احداث سالن‌ها و زمین‌های ورزشی اقدامات لازم را انجام دهند.
گنجی تصریح کرد: در شرایط کنونی شاهد احداث سالن‌های ورزشی بسیار باکیفیتی در شرکت‌های نفتی مستقر در عسلویه هستیم و کارکنان این شرکت‌ها از بهترین امکانات برخوردار هستند و البته این امکانات هیچ سودی برای جوانان منطقه ندارد.
وی ادامه داد: جوانان منطقه نیز همانند سایر جوانان شرکت‌ها نیاز به انجام ورزش دارند و امیدوار هستیم که با همکاری مسئولان منطقه ویژه و مسئولان تربیت‌بدنی شاهد احداث سالن‌های ورزشی و تجهیز زمین‌های ورزشی در روستاها و شهرهای منطقه باشیم.
امام جمعه عسلویه یادآور شد: مطالبات جوانان بسیار مهم است و مسئولان باید به دغدغه‌های واقعی جوانان توجه کنند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که جوانان همواره از مسئولان راضی باشند.
در این نشست همچنین تعدادی از ورزشکاران نیز با ابراز گلایه از کمبود امکانات ورزشی در منطقه عسلویه خواستار افزایش امکانات ورزشی و تجهیز فضاهای ورزشی شدند.