تساوی پرسپولیس و نفت تهران
تاريخ ارسال خبر : 22 اکتبر 2011 | ساعت 0:37 | کد خبر: 7027 | sv154 | چاپ این مطلب

دیدار دو تیم نفت تهران و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد. پرسپولیس برابر نفت هم بدون گل متوقف شد و چهارمین تساوی این فصل خود را کسب کرد.
بازیکنان پرسپولیس پیش از این بازی نزد روانشناس رفته بودند و علی پروین هم که به عنوان مدیر فوتبال این تیم شده بودف اما ظاهرا جلسه روانشناسی و حضور پروین نیز دردی از پرسپولیس بحران‌زده درمان نکرد.

در نیمه دوم  زور پرسپولیس به نفت نرسید و شاهد یک بازی پر برخورد بین دو تیم بودیم که بازیکنان دو تیم مدام بر روی هم خطا می‌کردند.

هواداران پرسپولیس در جریان بازی بارها علیه سرمربی تیم‌شان و حتی بازیکنان شعار دادند تا وضعیت این تیم همچنان تیره و تار و بحرانی باشد.

هدایت ممبینی داور مسابقه به رضا معقولی، حمید فتحی، مجتبی زارع و میثم خسروی از نفت و محمد نصرتی، جواد کاظمیان و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

با این تساوی  نفت با ۲۲ امتیاز شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند و پرسپولیس ۱۳ امتیازی هم در رده یازدهم است.

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، محمد نصرتی، علیرضا نورمحمدی، مجتبی شیری( از دقیقه ۹۰ امیر حسین فشنگچی)، شیث رضایی،  مازیار زارع، محمد نوری( از دقیقه ۷۷ وحید هاشمیان)، حسین بادامکی، جواد کاظمیان( از دقیقه ۶۳ مهرداد اولادی)، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی
سرمربی: حمید استیلی

ترکیب تیم نفت تهران:
سوشا مکانی، مارسیو خوزه، حمید فتحی، میثم خسروی، میثم آقابابایی، محمد حسین مهرآزما( از دقیقه ۴۲ مجتبی زارعی )، علیرضا عزتی( از دقیقه ۱۵ مرتضی پورعلی گنجی)، رضا معقولی( از دقیقه ۸۶ مصطفی مهدوی)، خلدون ابراهیم، یعقوب کریمی و ایمان موسوی
سرمربی: حسین فرکی


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ