- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ماحوزی در گفتگو با سوک : دلیل لغو پرواز بوشهر – تهران

با پیگیری های انجام شده با مدیران ارشد سازمان ، معاونت بازرگانی و عملیات شعب در تهران زمینه انتقال یک فروند بوئینگ ۷۴۷ از فرودگاه بین الملی امام خمینی (ره) برای پرواز فردا صبح تهران به بوشهر و بالعکس انجام شد تا مسافرین مبدا و مقصد امشب بتوانند در اولین پرواز در صبح فردا جابجا شوند .

 

 

مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر در گفتگو باخبرنگار “عسلویه نیوز”در خصوص لغو پرواز تهران_ بوشهر و بالعکس گفت : از ساعات نخستین بامداد امروز ( شنبه ) بر اساس اطلاعیه این سازمان پرواز ورودی تهران به بوشهر از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه به ساعت ۱۸:۲۵ دقیقه منتقل گردید .

احمد ماحوزی اضافه کرد : این پرواز که با بوئینگ ۷۲۷ راس ساعت تعیین شده تهران را به مقصد بوشهر ترک کرده بود در نزدیکی استان بوشهر بدلیل میزان و شدت رعد و برق و امکان آسیب به سیستم ناوبری هواپیما ناچار به بازگشت به تهران شد .

وی تصریح کرد : تلاش های فراوانی جهت امکان فرود هواپیما در فرودگاه های شیراز و یاسوج انچام دادیم که بدلیل مساعد نبودن شرایط جوی در این دو استان این امکان نیز ایجاد نشد .

مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر یاداور شد : بر اساس استعلام آنلاین از سازمان هواشناسی توسط مدیران ارشد سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی احتمال نامساعد بودن وضعیت جوی بوشهر تا ساعت ۱۲ امشب مشخص گردید که سبب شد این پرواز لغو گردد .

ماحوزی افزود : با پیگیری های انجام شده با مدیران ارشد سازمان ، معاونت بازرگانی و عملیات شعب در تهران زمینه انتقال یک فروند بوئینگ ۷۴۷ از فرودگاه بین الملی امام خمینی (ره) برای پرواز فردا صبح تهران به بوشهر و بالعکس انجام شد تا مسافرین مبدا و مقصد امشب بتوانند در اولین پرواز در صبح فردا جابجا شوند .