ضرورت توسعه سیستم حمل و نقل برای رونق تجاری و اقتصادی دشتستان
تاريخ ارسال خبر : 21 اکتبر 2012 | ساعت 13:58 | کد خبر: 20871 | sv188 | چاپ این مطلب

فرماندار دشتستان بر ضرورت توسعه سیستم حمل و نقل برای رونق تجاری و اقتصادی دشتستان تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: ضرورت توسعه سیستم حمل و نقل برای رونق تجاری و اقتصادی دشتستان

به گزارش “عسلویه نیوز” غلامحسین خسروی در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد توسعه شهرستان دشتستان در ابعاد مختلف بوده‌ایم و هنوز نیازهایی وجود دارد که مسئولان باید برای رفع آن تلاش و کوشش کنند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت‌های اقتصادی شهرستان دشتستان با هدف بهبود وضعیت معیشتی مردم از اهداف مهمی است که در سال‌های اخیر با جدیت در این زمینه گام برداشته‌ایم.

خسروی بیان داشت: احداث و توسعه حوزه‌ها و خطوط ریلی در استان بوشهر از مصوبات سفر هیئت دولت به استان بوشهر است و تاثیر شگرفی در رشد و توسعه اقتصادی استان دارد.

وی با تاکید بر ضرورت گسترش سیستم حمل و نقل استان بوشهر اضافه کرد: در سال‌های اخیر همه ابزارها برای توسعه فزاینده شهرستان دشتستان فراهم شده ولی بدون توسعه سیستم و شبکه حمل و نقل شهرستان دشتستان نمی‌توانیم به توسعه اقتصادی و تجاری مطلوب برسیم.

این مسئول اذعان داشت: ایجاد شبکه ریلی شهرستان دشتستان یکی از خواسته‌های مهم مردم است و انتظار می‌رود با توجه به برنامه‌های مدیریت ارشد استان برای توسعه همه‌جانبه استان پیگیری‌های ارزشمندی در این زمینه صورت پذیرد.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: طرح‌هایی برای گذر شاخه فرعی خط ریلی از شهرستان دشتستان ارائه شده اما، برای توسعه اقتصادی و تجاری شهرستان دشتستان گذر راه آهن از کنار شهر برازجان الزامی است و از معاون محترم عمرانی استاندار می‌خواهیم پیگیری‌های لازم را در این ارتباط انجام دهد.

خسروی با اشاره به نیاز دشتستان به فرودگاه گفت: علاوه بر توسعه اتوبان‌ها، آزادراه‌ها و خطوط ریلی در شهرستان دشتستان، ایجاد فرودگاه در شهرستان دشتستان نقشی مهم در رونق و توسعه این شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان دشتستان فضای مناسب و آمادگی کامل برای ایجاد فرودگاه را دارا است یادآور شد: انتقال فرودگاه به خارج از مرکز استان از مسائل مهمی است که با توجه به تراکم شهرستان بوشهر ضروری به ‌نظر می‌رسد.

فرماندار دشتستان با تاکید بر موقعیت ممتاز جغرافیایی شهرستان دشتستان تاکید کرد: شهرستان دشتستان مرکز اتصال شمال و جنوب استان بوشهر است و در صورت ایجاد فرودگاه در شهرستان دشتستان امکان دسترسی آسان مردم تمام نقاط استان به آن وجود دارد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ