نهایی شدن ۱۱ محور فاز صفر طرح مطالعات فرهنگی و اجتماعی منطقه ویژه پارس
تاريخ ارسال خبر : 21 اکتبر 2012 | ساعت 17:19 | کد خبر: 20892 | sv187 | چاپ این مطلب

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس از نهایی شدن ۱۱ محور فاز صفر طرح مطالعات فرهنگی و اجتماعی منطقه ویژه پارس در راستای ارتقاء و بهبود جایگاه فرهنگی و اجتماعی منطقه ویژه خبر داد.

خبرگزاری فارس: نهایی شدن 11 محور فاز صفر طرح مطالعات فرهنگی و اجتماعی منطقه ویژه پارس
 

به گزارش ” عسلویه نیوز”  علی احمدزاده پیش از ظهر امروز در جلسه ارائه فاز صفر طرح مطالعات فرهنگی – اجتماعی در پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و تلاش برای پیشرفت و توسعه این منطقه ضروری است.

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس از نهایی شدن ۱۱ محور فاز صفر طرح مطالعات فرهنگی و اجتماعی منطقه ویژه پارس خبر داد و افزود: این طرح در راستای ارتقا و بهبود جایگاه فرهنگی و اجتماعی منطقه ویژه پارس اجرایی می‌شود.

احمدزاده تصریح کرد: با نگاه ویژه مقام عالی وزارت نفت به حوزه فرهنگی و اجتماعی منطقه ویژه پارس و همچنین سیاستگزاری‌های مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در توجهی خاص به محیط پیرامونی و حوزه فرهنگی ـ اجتماعی امیدواریم به‌زودی شاهد ارتقای فرهنگی ـ اجتماعی در این منطقه باشیم.

وی با تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال جاری گفت: در سال‌جاری تمرکز سازمان منطقه ویژه پارس برنامه‌ریزی لازم به منظور توسعه فرهنگی و اجتماعی متوازن با توسعه صنعتی خواهد بود که قطعاً با مشارکت و همراهی شرکت‌های مستقر در منطقه و انجام مطالعات میدانی این مهم محقق خواهد شد.

این مسئول اذعان داشت: توجه به مسایل پژوهشی در این منطقه اهمیت بسیار زیادی دارد و در چند سال اخیر در این مسیر اقدامات ارزنده‌ای انجام گرفته است.

احمدزاده همچنین با اشاره به تشکیل کمیته تخصصی پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس یادآور شد: تشکیل این کمیته بنا به تاکید وزیر نفت مبنی بر وحدت رویه در انجام فعالیت‌های پژوهشی در منطقه ویژه پارس انجام شد.

وی ادامه داد: این کمیته بنا به تاکید وزیر نفت مبنی بر وحدت رویه در فعالیت‌های صنعت نفت در منطقه ویژه پارس و با عضویت نخبگان و خبرگان صنعت نفت، رؤسا و مدیران پژوهش و توسعه شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس تشکیل شده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ