توانمندسازی نیروی انسانی از آیتم‌های مهم توسعه‌ در صنعت نفت است
تاريخ ارسال خبر : 21 اکتبر 2012 | ساعت 17:26 | کد خبر: 20894 | sv200 | چاپ این مطلب

مدیرکل پشتیبانی و مالی وزارت نفت بر لزوم توانمندسازی نیروی انسانی به عنوان یکی از مولفه‌ها و آیتم‌های مهم توسعه‌ای در صنعت نفت تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: توانمندسازی نیروی انسانی از آیتم‌های مهم توسعه‌ در صنعت نفت است

به گزارش “عسلویه نیوز”  حسن نصراصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه ارائه فاز صفر طرح مطالعات فرهنگی ـ اجتماعی در پارس جنوبی اظهار داشت: توجه به مسایل اجتماعی و فرهنگی در پارس جنوبی اهمیت بسیار زیادی دارد که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل پشتیبانی و مالی وزارت نفت با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه فرهنگی و اجتماعی در صنعت نفت و منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد: هنگامی که فاز صفر طرح مطالعات فرهنگی ـ اجتماعی در منطقه ویژه پارس مطرح شد در ابتدا منبع را بر نیازسنجی از جامعه محلی و محیط پیرامونی قرار دادیم تا با شناخت نیازها و چالش‌های موجود در منطقه بتوان به نتیجه مطلوب و اجرایی‌تری در بهبود و ارتقای معیشت و زندگی کارکنان و ساکنان رسید.

نصر اصفهانی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در هشتم فروردین ماه سال ۹۰ در عسلویه یادآور شد: حضور مقام معظم رهبری در عسلویه و بازدید ایشان از پروژه‌ها نقطه عطفی در این منطقه بوده که می‌توان با بهره‌گیری از فرمایشات این بزرگوار در راستای توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه گام برداشت.

وی با تجلیل از رویکرد سازمان منطقه ویژه پارس و توجه مدیریت ارشد این سازمان به محیط پیرامونی اضافه کرد: اجرای فاز صفر طرح مطالعات فرهنگی ـ اجتماعی با پیگیری‌های مدیریت ارشد سازمان در شورای عالی وزارت نفت مطرح و با تاکید دکتر سلحشور (معاون محترم وزیر نفت) و با تشکیل سه کارگروه ویژه آغاز شده است.

مدیرکل پشتیبانی و مالی وزارت نفت توانمندسازی نیروی انسانی را یکی از مولفه‌ها و آیتم‌های مهم توسعه‌ای در صنعت نفت برشمرد و اذعان داشت: پیرو سفارشات وزیر محترم، شرکت‌ها باید با تعامل و ارتباط موثر با مراکز آموزشی و علمی شرایط را برای توانمندسازی منابع انسانی خود فراهم سازند.

بر اساس این گزارش نخستین جلسه فاز صفر طرح مطالعات فرهنگی ـ اجتماعی منطقه ویژه با حضور مدیران ارشد صنعت نفت مستقر در منطقه و جمعی از مدیران محلی شهرستان کنگان برگزار شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ