بوشهر و جم ۶۵ کیلومتر نزدیک‌تر می‌شوند
تاريخ ارسال خبر : 21 اکتبر 2012 | ساعت 17:37 | کد خبر: 20898 | sv159 | چاپ این مطلب

فرماندار جم گفت: با احداث راه‌های جدید و در دست احداث، فاصله جم تا بوشهر ۶۵ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

خبرگزاری فارس: بوشهر و جم 65 کیلومتر نزدیک‌تر می‌شوند

به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل عبداللهی بعد از ظهر امروز در بازدید از راه‌های روستایی شهرستان جم اظهار داشت: توسعه راه‌های روستایی و افزایش میزان راه و بزرگراه در سطح استان بوشهر و شهرستان جم از دستاوردهای مسئولان دولت نهم و دهم است.

وی افزود: ایجاد راه ایمن تاثیر بسیار زیادی در رشد و توسعه شهرستان دارد و تلاش زیادی برای بهبود وضعیت راه‌های شهرستان انجام داده‌ایم.

فرماندار جم از کاهش ۶۵ کیلومتری راه جم به بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با احداث راه‌های جدید، فاصله مرکز شهرستان جم به استان ۶۵ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

عبداللهی دستور تسریع عملیات راهسازی محور ریز به باغان را صادر کرد و اذعان داشت: خدمت‌گزاری به مردم خدمت به خدا بوده و یکی از خصوصیات بارز دولت گرفتن مدال خدمتگزاریاز رهبر معظم انقلاب است.

وی راه روستایی را یکی از اساسی‌ترین زیر ساخت‌های لازم در توسعه محیط روستایی دانست و افزود: با اجرایی شدن محور ریز –سرچشمه –باغان فاصله مرکز شهرستان تا بوشهر، ۶۵ کیلومتر نزدیک‌تر می‌شود که این امر باعث می‌شود مردم آسان‌تر به امورات روز مره خود برسند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از راه‌های روستایی دسترسی آسان و ایمن‌تر برای ارتباط با مرکز استان فراهم می‌شود.

فرماندار جم گفت: توجه به راه‌های روستایی نیز در کنار محور اصلی همواره مد نظر دولت خدمتگزار بوده چرا که بخش اعظمی از اقتصاد کشور در دستان پرتوان روستاییان بوده و ساختن راه مناسب در روستاها از ضروریات و مصوبات همیشگی دولت است.

عبداللهی بیان داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت عدالت‌محور و خدمتگزار نهم و دهم اکنون در زمینه ساخت و ساز راه‌های روستایی و انجام پروژه‌های عمرانی، شهرستان جم به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ