راه اندازی پرواز عسلویه – خرم آباد
تاريخ ارسال خبر : 22 اکتبر 2014 | ساعت 13:38 | کد خبر: 32239 | sv182 | چاپ این مطلب

مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: نخستین پرواز خرم آباد – عسلویه و بالعکس که قرار بود امروز سه شنبه (۲۹ مهر) انجام شود به ششم آبان ماه موکول شده است.

به گزارش «عسلویه نیوز»؛ اسفندیار کیانی در گفت و گو با ایرنا افزود: این پرواز قرار است توسط شرکت هواپیمایی تابان انجام شود که به دلیل انجام معاینه های فنی دوره ای هواپیما به هفته آینده موکول شده است.

وی اظهار کرد: پرواز خرم آباد – عسلویه یک بار در هفته و روزهای سه شنبه انجام می شود و در صورت استقبال مسافران از این پرواز، رایزنی برای افزایش سورتی این پرواز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با اقدام های انجام شده انتظار می رود پرواز عصر روز دوشنبه هواپیمایی ماهان در مسیر تهران – خرم آباد و بالعکس نیز به زودی دایر شود.

وی با اشاره به فعالیت شرکت های هواپیمایی ماهان و تابان در فرودگاه خرم آباد افزود: اکنون در هفته ۲۴ پرواز در مسیرهای تهران – خرم آباد، تهران – مشهد و بالعکس انجام می شود.

کیانی همچنین به افزایش ۹۳ درصدی پروازهای این فرودگاه طی شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت اعزام و پذیرش مسافر نیز با رشد چشمگیر ۱۴۳ درصدی روبرو بوده است.

وی با اشاره به جابجایی تعداد ۴۳ هزار و ۶۱۰ مسافر در شش ماه اول امسال گفت: در مدت مشابه پارسال ۱۷ هزار و ۹۱۱ مسافر از این فرودگاه اعزام و پذیرش شدند.

مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۲۱۴ تن بار همراه مسافر جابجا شده است که این رقم در مقایسه با جابجایی بیش از ۷۸ تن بار در مدت مشابه سال قبل، رشد ۱۷۳ درصدی را نشان می دهد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ