- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نجات تیم پتروشیمی عسلویه از انحلال!

“عسلویه نیوز” تیم تنیس روی میز پتروشیمی عسلویه پس از رفع مشکلاتش از خطر انحلال نجات یافت.

 

در حالی که قرار بود تیم تنیس روی میز پتروشیمی عسلویه (قهرمان رقابت های لیگ دسته یک سال ۹۰) منحل شود و این تیم بازیکنانی را که برای جذب در سوپر لیگ سال ۹۱ انتخاب کرده بود را به صورت آزاد گذاشت تا با سایر تیم ها قرارداد ببندند، هیئت تنیس روی میز بوشهر به کمک این تیم آمد تا از انحلال نجات یابد.

بر اساس این گزارش، ماجرا از این قرار بود که تیم پتروشیمی عسلویه به دلیل نامه ای که از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده بود اجازه تیم دادن در سوپر لیگ ۹۱ را نداشت.

در این نامه نوشته شده بود که یک شرکت دولتی حق ندارد در لیگ حرفه ای بیش از یک تیم بدهد و همین عامل باعث شد تا پتروشیمی از بازیکنانی همچون واحد مالمیری، میدیا لطف الله نسبی، بهنام رحمت پناه و عارف احمدی فر که با رقم های بالا برای پیوستن به این تیم صحبت کرده بودند بگذرد.

در حالی که سه بازیکن دیگر به جز احمدی فر جذب تیم های دیگر شدند اکنون پتروشیمی اعلام کرده است که می تواند با عنوان پتروشیمی نوری بوشهر در لیگ حضور یابد.

به این ترتیب حامی مالی این تیم هیئت بوشهر خواهد بود و امکان حضور در سوپر لیگ برای این تیم فراهم می آید.

در این گزارش آمده است نمایندگان تیم پتروشیمی نوری بوشهر در جلسه قرعه کشی لیگ ۹۱ در محل فدراسیون تنیس روی میز حاضر شدند؛

 شکیبی نسب سرپرست این تیم در گفتگو با خبرنگار ما قول حضور صد در صد در لیگ را نداد، وی اظهار داشت: از آنجا که هیئت تنیس روی میز بوشهر حامی مالی ما شد مشکلی برای حضور در سوپر لیگ نداریم اما با این حال مشکلات به طور کامل حل نشده و حضورمان قطعی نشده است.

گفتنی است، با تغییر حامی مالی برای این تیم امکان جذب بازیکنان با قراردادهای بالا برایشان وجود نخواهد داشت و به طور قطع رقم قراردادهای این تیم پایین خواهد آمد