- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برپایی صبحانه وحدت در عسلویه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برپایی صبحانه وحدت در عسلویه در دهه ولایت خبر داد. [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: توجه به معارف اسلامی در سطح جامعه امری لازم است و مسئولان باید به این مهم توجه کنند.

وی افزود: شهرستان کنگان دارای اهمیت ویژه‌ای است و اهل سنت و شیعه در کنار هم به برگزاری برنامه‌های مذهبی می‌پردازند و روزبه‌روز شاهد تقویت این وحدت هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برپایی صبحانه وحدت در عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: همزمان با دهه ولایت و در راستای وحدت بیشتر شیعه و اهل سنت، برنامه صبحانه وحدت در مصلای نماز جمعه عسلویه برگزار می‌شود.

اهرمی تصریح کرد: این برنامه با همکاری حجت‌الاسلام سید یحیی علوی‌نسب، روحانی مستقر عسلویه و دفتر امام جمعه این شهر در صبح روز عید غدیر برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری دعای عرفه در عسلویه خبر داد و اظهار داشت: مراسم دعای عرفه همزمان با روز عرفه در مصلای جمعه عسلویه برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام حسین علم‌الهدی، روحانی اعزامی از مشهد خواهد بود.

اهرمی همچنین از برپایی نمایشگاه ولایت در کنگان خبر داد و گفت: مسئله غدیر تکمیل رسالت اسلام است و این اداره با توجه به تاکیدات بزرگان دینی و مراجع بر گرامیداشت این واقعه و رویداد عظیم برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان یادآور شد: در همین زمینه برپایی نمایشگاه ولایت با عنوان از عید قربان تا عید غدیر، ماکت تولد امام علی (ع) در کعبه، ماکت کمک کردن امام علی (ع) به ایتام و همچنین نمایش کتب با موضوع غدیر از جمله برنامه‌های این نمایشگاه است.

وی ولایت‌مداری، آشنایی با مظلومیت ولایت، آشنایی نسل جوان با واقعه غدیر خم را از اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.