- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آمادگی کامل ستاد بحران شهرداری برازجان

شهردار برازجان از آمادگی کامل ستاد بحران شهرداری برازجان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از طوفان و بارندگی در فصل زمستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: آمادگی کامل ستاد بحران شهرداری برازجان

به گزارش “عسلویه نیوز” کریم حسین‌آبادی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران شهرداری برازجان اظهار داشت: برازجان از حیث جمعیتی بزرگترین شهر دشتستان است و مدیران حوزه شهری باید با توجه به گستردگی حوزه جمعیتی و نیاز برنامه‌های خود را تدوین کنند.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: شهرداری برازجان در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی مدون و دقیق مسئولان به موقعیت ممتاز و مطلوبی در زمینه ارائه خدمات به مردم رسیده است.

حسین‌آبادی بیان داشت: جلب رضایت مردم یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین اهدافی است که شهرداری در قالب برنامه‌های خود برای دستیابی به آن تلاش می‌کند و موفقیت شهرداری را در این عرصه شاهد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: دستیابی به توسعه پایدار از مسائل مهمی است که در حوزه عمرانی مورد توجه مدیران شهرداری برازجان بوده و همواره کوشیده‌ایم با توجه به نیازهای مناطق مختلف بر اساس اولویت‌های شهرداری برای توسعه عمرانی برازجان تلاش کنیم.

این مسئول اذعان داشت: آمادگی برای مقابله با حوادث طبیعی و جلوگیری از وقوع خسارات به تاسیسات و زیرساخت‌های شهری از مسائلی است که شهرداری برازجان به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار برازجان عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ستاد بحران شهرداری برازجان آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه خسارت و حوادث احتمالی ناشی از طوفان و بارندگی در سطح شهر برازجان را دارد.

حسین‌آبادی ابراز داشت: در طوفان دو شب گذشته برازجان خوشبختانه خسارت خاصی در حوزه تاسیسات و زیرساخت‌های شهری برازجان وارد نشده ولی تعداد زیادی از درختان دچار شکستگی و قطع شده‌اند و پرسنل خدماتی شهرداری برازجان در حال جمع‌آوری آن هستند.

وی با بیان اینکه پس از وقوع طوفان در برازجان ستاد بحران شهرداری برازجان فورا وارد عمل شد افزود: نیروهای آتش‌نشانی، خدمات شهری و فضای سبز در امادگی کامل مشغول انجام وظایف خود پس از طوفان دو شب گذشته هستند.

شهردار برازجان بیان داشت: هماهنگی کامل شهرداری با فرمانداری و ادارات برق، آب و مخابرات از رویکردهای مهم شهرداری برازجان در راستای ارائه خدمات مطلو‌ب‌تر در زمینه فعالیت‌های خدماتی و نظارتی پس از وقوع طوفان بوده است.