- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

قاتل دو برادر به زندگی برگشت؛ بخشش در پای چوبه دار

عسلویه نیوزرئیس دفتر دادسرای شهرستان جم گفت: مادر دو مقتول پای چوبه دار قاتل فرزندانش را بخشید.

به گزارش “عسلویه نیوز” احمد مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در شهزستان جم اظهار داشت: قاتل شخصی به نام احمد دست‌انبوس از اهالی شهرستان جم بود که در سال ۸۲ و طی یک درگیری، دو برادر به نام‌های مهدی و هادی کارگر از استان فارس را به قتل رسانده بود.
وی افزود: مراحل قانونی رسیدگی به پرونده و صدور رای انجام شد و با صدور حکم اعدام و تایید دیوان عالی کشور و پس از استیذان رای توسط ریاست محترم قوه قضائیه، مقرر شد که صبح امروز حکم اعدام اجرا شود.
رئیس دفتر دادسرای شهرستان جم بیان داشت: سرانجام قاتل به پای چوبه دار آمد و تمام شرایط برای اجرای حکم توسط مادر مقتولان فراهم شد که در یک اقدام انسانی و غیرمنتظره، خانم حسن‌زاده مادر مقتولان، قاتل را بخشید و دست‌انبوس از چوبه دار به پایین آمد.
مقدم یادآور شد: مقتولان پدر خود را از دست داده‌اند و مادرشان ولی آنها محسوب می‌شود، این خانم اعلام کرد به خاطر شادی روح فرزندانم این جوان را بخشیدم.
وی با بیان اینکه مادر مقتولان حتی یک ریال هم دیه دریافت نکرده گفت: مادر مقتولان تنها برای رضای خدا و شادی روح فرزندانش این کار را انجام داده است.
رئیس دفتر دادسرای جم همچنین از اجرای حکم اعدام قاتل یکی از پرسنل انتظامی جم خبر داد و افزود: صبح امروز حکم اعدام علی رفیعی‌پور که در سال ۸۲ مظاهر رحیمی از پرسنل نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود، اجرا شد.
مقدم تصریح کرد: حکم اعدام قاتل شهید رحیمی با تایید دیوان عالی کشور و تایید رئیس قوه قضائیه اجرا شد.
وی افزود: مادر و پدر و دو دختر شهید رحیمی در زمان اجرای این حکم حضور داشتند.