- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برگزاری طرح رهروان شهید فهمیده در عسلویه

فرمانده سپاه عسلویه از برگزاری طرح رهروان شهید فهمیده در عسلویه در هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد. [1]


به گزارش ” عسلویه نیوز”  محمد رفعتی شامگاه سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت روز شهدای دانش‌آموز اظهار داشت: تجلیل از شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز امر مهم و ارزشمندی است که باید مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: شهید فهمیده الگوی بسیار ارزشمندی برای دانش‌آموزان است و باید نسبت به ترویج فرهنگ والای ایثار در جامعه اهتمام ورزیم.

فرمانده سپاه عسلویه از برگزاری طرح رهروان شهید فهمیده در عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: افزایش سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی باید در دستور کار قرار گیرد.

رفعتی با ارائه گزارشی از روند برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی از دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها خواست که نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند.

بخشدار ویژه عسلویه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموزی به‌ ویژه شهید فهمیده اظهار داشت: امروز تمام تلاش دشمنان بر منحرف کردن افکار و اندیشه‌های جوانان و نوجوانان معطوف شده است و آنها از این طریق می‌خواهند به انقلاب ضربه بزنند.

عبدالله نادری تاکید کرد: امروز نوجوانان ما باید شهید فهمیده را به‌عنوان الگوی تربیتی و اخلاقی و معرفتی خود قرار دهند.

وی با بیان شاخص‌ها و ویژگی‌های رفتاری شهید فهمیده، داشتن بصیرت و تبعیت محض از ولایت فقیه را به ‌عنوان دو ویژگی و خصلت بارز آن شهید بزرگوار دانست و تصریح کرد: ثبات، اقتدار و عظمت امروز نظام اسلامی مدیون خون پاک این شهداست و ما امروز وظیفه داریم رشادت‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان را به نسل کنونی یادآوری کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

بخشدار ویژه عسلویه ضمن تقدیر از فرماندهی منطقه چهارم و ناحیه مقاومت در اجرای برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی و طرح رهروان شهید فهمیده از دستگاه‌ها و ادارات و شرکت‌ها خواست که نهایت همکاری و مساعدت را در اجرای باشکوه مراسمات هفته بسیج دانش‌آموزی و طرح رهروان شهید فهمیده در عسلویه به‌ عمل آورند.