- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۳۰ ساعت سرانه آموزشی در پارس جنوبی

رئیس آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی از اجرای ۶۲ هزار نفر ساعت آموزش در پارس جنوبی خبر داد و گفت: سرانه آموزشی هر نفر از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی ۳۰ ساعت در شش ماه نخست امسال است. [1]


 

به گزارش” عسلویه نیوز”  محمدرضا مصلایی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان مجتمع گازی اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی از عظیم‌ترین مجموعه‌های نفت و گاز کشور است و بیش از ۴۴ درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: تلاش برای افزایش سطح کیفی فعالیت در این میدان گازی از اولویت‌های مسئولان است و ارائه برنامه‌های آموزشی و پژوهشی مورد توجه قرار دارد.

رئیس آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی از اجرای ۶۲ هزار نفر ساعت آموزش در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: در شش ماه نخست سال جاری موفق به برگزاری ۶۲ هزار و ۲۵۱ نفر ساعت آموزش ضمن خدمت برای پرسنل مجتمع شدیم که سرانه آموزشی ۳۰ ساعت را رقم می‌زند و در عین حال بیش از ۸۰ درصد از هدف تعیین شده محقق شده است.

مصلایی با اشاره به اجرای دوره‌‌ها با توجه به ماهیت‌شان گفت: دوره‌های آموزشی متنوعی در اداره‌ آموزش مجتمع برگزار شده که ۶۲ درصد از آنها دوره‌های فنی تخصصی، ۲۵ درصد مدیریت سرپرستی و ۱۳ درصد اداری مالی بازرگانی بوده است.

وی افزود: ما برای برگزاری دوره‌ها تلاش کردیم از مدرسین متخصص و مجرب استفاده کنیم که از این میان ۱۷ نفر مربیان داخل سازمانی بوده‌اند که در ۲۶ دوره‌ آموزشی به تدریس پرداخته‌اند.

رئیس آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی اضافه کرد: در شش ماه نخست امسال فعالیت‌های دیگری نیز داشته‌ایم که از جمله‌ آنها می‌توان به انجام اقدامات اجرایی به منظور استقرار سیستم مدیریت کیفیت آموزش ISO10015، تدوین مدل تعالی آموزش و انجام آموزش‌ها و اقدامات لازم به منظور به ‌کارگیری آن در سطح شرکت ملی گاز با همکاری مشترک با آموزش ستاد و مکانیزه کردن فرآیند آموزش از طریق راه‌اندازی سیستم ایده، جذب ۱۸۰ کارآموز دانشگاهی اشاره داشت.

وی اذعان کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و ارتقای مجتمع گاز پارس جنوبی بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.