مرکز تخصصی علوم اسلامی عسلویه به زودی راه‌اندازی می‌شود
تاريخ ارسال خبر : 25 اکتبر 2013 | ساعت 11:57 | کد خبر: 29159 | sv130 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: مرکز تخصصی علوم اسلامی عسلویه به زودی راه‌اندازی می‌شود.تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: گسترش فضاهای مذهبی و دینی در جامعه امری لازم است و مسئولان نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: ایجاد اماکن مذهبی و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه باید سرلوحه امور قرار گیرد و انتظار داریم اعتبارات لازم برای تکمیل طرح‌های فرهنگی مذهبی در اختیار تبلیغات اسلامی قرار گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون چند طرح مهم و تاثیرگذار مذهبی در عسلویه در دست ساخت است که تکمیل آنها مورد تاکید قرار دارد.

اهرمی از ساخت ۳ خانه عالم در عسلویه خبر داد و تصریح کرد: خانه عالم اخند و بساتین ۹۵ درصد و خانه عالم شهر عسلویه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی از راه‌اندازی مرکز تخصصی علوم اسلامی عسلویه خبر داد و اضافه کرد: این مجتمع عظیم اکنون ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان گفت: با تلاش معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر بیش از ۷ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح در نظر گرفته شده است.

اهرمی بیان کرد: این طرح از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که از امکانات و تجهیزات منحصربفردی برخوردار است.

وی افزود: تکمیل مجتمع قرآنی نخل تقی نیز از دیگر برنامه‌های این مدیریت است که ۶۰۰ میلیون تومان برای تکمیل آن تخصیص یافته است.

این مسئول، خواستار همکاری همه مسئولان و متولیان برای توسعه اماکن مذهبی شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ