راه‌اندازی مرکز جامع آسیب‌های اجتماعی عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 25 اکتبر 2013 | ساعت 12:09 | کد خبر: 29166 | sv93 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از راه‌اندازی مرکز جامع آسیب‌های اجتماعی عسلویه خبر داد.بهزیستی

به گزارش “عسلویه نیوز” حیدر عزیزنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: سازمان بهزیستی یک سازمان خدمات‌رسان است که در تمام مناطق استان فعالیت دارد.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات و گرفتاری‌های جامعه هدف در دستور کار قرار دارد و برای تحقق این مهم هیچ زمانی را هدر نمی‌دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های سازمان بهزیستی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: در سطح استان بوشهر اقدامات ارزشمندی برای کاهش میزان طلاق و افزایش امید به زندگی مشترک انجام گرفته است.

عزیزنژاد عنوان کرد: تدوین سند کنترل کاهش طلاق از جمله برنامه‌های مهم این سازمان است که وظایف تمام دستگاه‌های ذیربط نیز در این سند مشخص شده است.

وی یادآور شد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید مورد عنایت مسئولان قرار گیرد و در این حوزه نباید کم‌کاری انجام شود.

عزیزنژاد افزود: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در بحث آئین‌های زندگی از جمله برنامه‌های مهمی است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و باید در این حوزه سرمایه‌گذاری شود.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از راه‌اندازی مرکز جامع آسیب‌های اجتماعی عسلویه خبر داد و متذکر شد: بیش از ۳۵ میلیارد ریال برای اجرای این طرح که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است هزینه می‌شود.

عزیزنژاد در پایان ابراز داشت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام گرفته امیدوار هستیم در ۱۰ ماه آینده این مرکز مهم و تأثیرگذار را تحویل دهیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ