استفاده ۳۷ هزار نفر از طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 25 اکتبر 2014 | ساعت 15:10 | کد خبر: 32277 | sv80 | چاپ این مطلب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از استفاده ۳۷ هزار نفر از طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر خبر داد.رئیسی

به گزارش “عسلویه نیوز” علیرضا رئیسی صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان عسلویه اظهار داشت: توجه به سلامت جامعه امر بسیار مهمی است و دانشگاه علوم پزشکی در راستای رشد شاخص‌های بهداشتی از تمام توانمندی و ظرفیت خود بهره می‌گیرد.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات بهداشتی و درمانی در دستور کار این مجموعه قرار دارد و با تلاش و فعالیت انجام گرفته شاهد بهبود فعالیت‌های بهداشتی و درمانی در استان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در استان خاطرنشان کرد: سیاست وزارت بهداشت اجرای طرح تحول نظام سلامت است که در سطح کشور و استان و شهرستان با موفقیت اجرایی شده است.

رئیسی تصریح کرد: اجرای این طرح باعث شد که هزینه‌ها کاهش چشمگیری داشته باشد و تنها ۱۰ درصد از فرانشیز از ۱۵ اردیبهشت امسال از بیمار گرفته می‌شود و در بیمه روستایی نیز تنها ۵ درصد از بیمار اخذ می‌شود و ۹۵ درصد توسط دولت پرداخت می‌شود.

وی از استفاده ۳۷ هزار نفر از طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح تحول نظام سلامت تاکنون ۳۷ هزار نفر ازاین طرح استفاده کردند و علاوه بر زایمان طبیعی رایگان، سایر خدمات نیز رایگان انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در عسلویه بیان کرد: شبانه‌روزی کردن داروخانه در سطح شهرستان و توسعه مراکز بهداشتی درمانی از برنامه‌هایی است که امیدواریم محقق شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ