استاندار بوشهر حمایت خوبی از توسعه ورزش در استان دارد
تاريخ ارسال خبر : 25 اکتبر 2014 | ساعت 15:13 | کد خبر: 32282 | sv70 | چاپ این مطلب

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: استاندار بوشهر حمایت خوبی از توسعه ورزش در استان دارد.

رضا جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: استان بوشهر در سال جاری در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی درخشش بسیار خوبی داشت و افتخارات زیادی برای جامعه ورزش استان بوشهر رقم خورد.

وی از کسب ۹ مدال توسط ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات پارا آسیایی اینچئون خبر داد و افزود: امسال ۱۷ نفر از ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی شرکت کرده‌اند که ۱۲ نفر در پاراآسیایی بوده‌اند و تعداد چهار مدال طلا، سه نقره و دو برنز به ارمغان آورده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: در بخش ارم دشتستان در سال جاری چند پروژه مهم ورزشی احداث می‌شود که احداث زمین چمن بزرگ فوتبال با اعتبار ۴ میلیارد ریال از مهم‌ترین پروژه‌هاست.

جمشیدی تصریح کرد: زمین چمن بزرگ و همچنین سه پروژه زمین چمن مصنوعی فوتسال تا دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری رسمی قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: استاندار بوشهر حمایت خوبی از توسعه ورزش در استان دارد و با پشتیبانی مدیریت ارشد استان شاهد توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات ورزشی در مناطق و شهرستان‌های مختلف استان هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: برای توسعه ورزش بانوان در استان نیز اقدامات مهم و ارزشمندی انجام شده و این امر موجبات پیشرفت بیشتر در این حوزه شده است.

جمشیدی گفت: راه‌اندازی نمایندگی ورزش بانوان در بخش ارم دشتستان از برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر است که تا پایان امسال محقق خواهد شد.

وی افزود: انجام کمک‌های موردی به باشگاه‌های ورزشی در سطح استان در دستور کار است که در صورت تامین اعتبارات در اختیار هیئت‌های ورزشی و ادارات تربیت‌بدنی قرار می‌گیرد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ