- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برنده مناقصه مدیریت و راهبری بندر کانتینری عسلویه مشخص شد

شرکت تایدواتر خاورمیانه به همراه شرکت حمل و نقل پتروشیمی برنده مناقصه مدیریت و راهبری بندر کانتینری پارس عسلویه شد. [1]

 

به گزارش”عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی وامور بین‌الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، مدیریت و راهبری کلیه عملیات بندر کانتینری پارس عسلویه به ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار teu کانتینر درسال به صورت مشترک در اختیار شرکت تایدواتر خاورمیانه و شرکت حمل و نقل پتروشیمی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش کلیه عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر و انبار داری آن از ابتدای مهرماه واگذار شده است و تا کنون نیز عملیات تخلیه و بارگیری ۱۴ کشتی کانتینری در این بندر براساس نرم‌های جهانی انجام شده است.

 

پیش بینی می شود طی سه سال آینده بیش از ۷۰۰ هزار teu کانتینر در این بندر تخلیه و بارگیری شود و بر همین اساس انجام این عملیات می تواند در پیش بینی سود شرکت تایدواتر برای سال های آینده تاثیر مثبت داشته باشد.

 

مناقصه مدیریت و راهبری بندر کانتینری پارس عسلویه در تابستان سال جاری برگزار شد و مشارکت شرکت تایدواتر خاورمیانه و حمل و نقل پتروشیمی در آن حائز بالاترین امتیازات شدند. بندر کانتینری پارس عسلویه دومین بندر کانتینری کشور محسوب شده که با احتساب ظرفیت آن سهم شرکت تایدواتر خاورمیانه از بازار بنادر کانتینری کشور به بیش از۹۰ درصد و حجم عملیات آن به حدود ۵/۳ میلیون teu کانتینر در سال بالغ خواهد شد.