اجرای ۸ پروژه بهداشتی درمانی در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 26 اکتبر 2013 | ساعت 12:03 | کد خبر: 29205 | sv94 | چاپ این مطلب

فرماندار عسلویه از اجرای هشت پروژه بهداشتی درمانی در عسلویه خبر داد.فرماندار
مجید محمودی دیروز در گفت‌وگو با” عسلویه نیوز”  اظهار داشت: پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در عسلویه هم‌اکنون با تزریق اعتبارات جدید با شتاب بسیار خوبی در دست اجراست و امیدوار هستیم به زودی تکمیل شوند.

وی افزود: با پیگیری‌های استاندار بوشهر و معاون برنامه‌ریزی استاندار شاهد تزریق اعتبارات مورد نیاز برای این طرح‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم موانع و مشکلات پروژه‌ها را به زودی برطرف کنیم.

فرماندار عسلویه از اجرای هشت پروژه بهداشتی درمانی در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: هشت پروژه مهم در حوزه بهداشت و درمان در شهر عسلویه و شهرها و روستاهای اطراف در دست اجراست که تکمیل این پروژه‌ها موجبات ایجاد تحول اساسی در زیرساخت‌های بهداشتی درمانی می‌شود.

محمودی تاکید کرد: اخیرا حدود ۲۰ میلیارد ریال نقدینگی به این پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان تزریق شده که انتظار داریم شاهد تکمیل به موقع طرح‌ها باشیم.

وی اضافه کرد: احداث سه خانه بهداشت در سهمو، سواحل و عسلویه از جمله این طرح‌هاست و به هر کدام از این خانه‌های بهداشت ۱٫۴ میلیارد ریال اعتبار تزریق شده است.

فرماندار عسلویه گفت: احداث مجموعه پانسیون چهارواحدی شماره یک عسلویه و همچنین پانسیون چهارواحدی چاه مبارک نیز از دیگر طرح‌های در دست اجراست که حدود ۲ میلیارد ریال به هر پروژه تزریق کرده‌ایم.

محمودی بیان کرد: احداث مرکز بهداشتی درمانی مجهز با تزریق ۳ میلیارد ریال نقدینگی نیز از دیگر پروژه‌های در دست اجرا در شهرستان است.

وی یادآور شد: برای احداث پانسیون پزشکان در نخل تقی نیز ۲ میلیارد ریال نقدینگی تخصیص داده‌ایم که با تلاش پیمانکار به زودی تکمیل خواهد شد.

فرماندار عسلویه ابراز داشت: احداث مرکز بهداشت شماره دو عسلویه و پانسیون چهارواحدی نیز از طرح‌هایی است که ۶ میلیارد ریال نقدینگی هفته جاری به آن تزریق می‌شود.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "اجرای ۸ پروژه بهداشتی درمانی در عسلویه"

  1. حسن گفت:

    اقای فرماندار بجای خبر دادن خیالی در مورد اجرای پروژه های بهداشتی درمانی به دنبال تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی باشید که نیمه تمام مونده

ارسال یک پاسخ