آمادگی کامل نیروی دریایی در راستای ماموریت های آبی
تاريخ ارسال خبر : 26 اکتبر 2015 | ساعت 14:06 | کد خبر: 34224 | sv327 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از آمادگی کامل نیروی دریایی در راستای ماموریت های آبی خبر داد.

امنیت

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری در دیدار فرمانده جدید نیروهای منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، به امنیت و آرامش حاکم در کشور اشاره و اظهار کرد: مجاهدت‌ها و رشادت‌های نیروهای مسلح باعث شده است تا ایران اسلامی به امن‌ترین نقطه در خاورمیانه تبدیل شود.

نادری افزود: آرامشی که در فضای بزرگترین قطب انرژی کشور وجود دارد موید تنها بخشی از این اقتدار و صلابت در توان بالای بازدارندگی ایران است.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای بیان داشت: قدرت و توان بومی شده در عرصه هسته‌ای و نظامی باعث شده است تا امروز تمام قدرت‌های نظامی دنیا در برابر ایران با دیده احترام و زبان تکریم سخن بگویند.

فرماندار شهرستان عسلویه بیان کرد: انجام ماموریت‌های موفقیت‌آمیز سپاه در حوزهای نظامی و فرهنگی و همچنین توجه خاص به محیط های پیرامونی محل خدمت، سبب رشد و بالندگی بیش از پیش این نیرو در بیشتر حوزها شده است.

بهرام درویشی فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه عسلویه از آمادگی کامل نیروها در راستای ماموریت های دریایی خبر داد و گفت: آمادگی و توان رزمی این نیرو برای انجام وظیفه در هر شرایطی وجود دارد، تا به پاسداری از مرزهای آبی و خشکی کشور بپردازد.انتهای پیام/م.م


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ