- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برگزاری طرح رهروان شهید حسین فهمیده در عسلویه

صبح روز سه شنبه جلسه هماهنگی بسیج دانش آموزی نوجوانان طرح رهروان شهید حسین فهمیده در بخشداری عسلویه با حضور مسئولین برگزار شد.

آقای راشدی معاون بخشدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده خاطرنشان کرد: شهید فهمیده الگویی عملی برای پایداری و ایستادگی در برابر دشمنان است و امروز، وظیفه داریم این الگوها را به نوجوانان و دانش آموزان بشناسانیم.

ایشان افزود: امروز دشمنان در صحنه های مختلف و با بکارگیری شیوه های جدید برای مقابله با نظام اسلامی بپا خواسته است و جنگ سخت جای خود را به جنگ نرم داده است و برگزاری چنین گردهمایی هایی راهی مناسب در جهت مقابله با توطئه های پیچیده دشمنان است.

آقای راشدی با تشکر از زحمات منطقه چهارم دریایی از اجرای طرح رهروان شهید فهمیده در بخش در سنوات گذشته ، خواستار همکاری و مساعدت کامل دستگاه ها ، ادارات و شرکت های منطقه در اجرای هر چه باشکوه تر برگزار شدن آن در سالجاری شدند.

در ادامه سرهنگ عبدی فرماندهی آموزش از منطقه چهارم دریایی ضمن تشریح اهداف و برنامه های طرح ، خاطرنشان کرد: این طرح در حوزه دریایی و استانهای مرزی و جنوبی کشور اجرا می شود که گامی عملیاتی در جهت کادرسازی برای آینده انقلاب و سپاه است که امیدواریم در سالجاری با تعاملی که در میان سازمانها و ادارات منطقه وجود دارد بتوانیم به نحو شایسته ای این طرح را در بخش عسلویه اجرا نماییم.

سپس سرهنگ ملکوتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به اینکه همه ما سرباز ولایت هستیم خاطرنشان کرد: همه مسئولین نظام سرباز ولایت هستند که برای حفظ ارزشهای نظام و انقلاب جانفشانی می کنند تا ارزشهای دینی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی را حفظ نمایند.

وی افزود: تمام برنامه های دشمن اینست که به این نظام ضربه وارد کند و تنها راه مقابله با این نظام را در تهاجم فرهنگی یا همان جنگ نرم تعریف کرده اند که با سرمایه گذاری های سعی در منحرف ساختن افکار جوانان و نوجوانان ما دارند که و ظیفه همه ما این است با هوشیاری به این مقوله نگاه کنیم و با تدوین برنامه های فرهنگی به نوجوانان ، آنها را از توطئه های شوم دشمنان آگاه سازیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عسلویه خاطرنشان کرد: تمام برنامه هایی را که سپاه برای نوجوانان ۱۳ ساله تدارک دیده و به خوبی در حال اجرای آن می باشد از سوی دشمنان غافل نمانده و تمام عملکردهای این نظام را زیر زربین قرار داده اند و بایستی در روز راهپیمایی دانش آموزان ۱۳ ساله به دشمنان اسلام ثابت نماییم که اینها حافظ و بیمه کنندگان انقلاب اسلامی هستند.

تهیه چندین دستگاه اتوبوس جهت ایاب و ذهاب دانش آموزان ، پوشش خبری و انعکاس آن در خبرگزاریها ، تهیه بسته های فرهنگی و پذیرایی از دانش آموزان را می توان از مهمترین تصمیمات این جلسه برشمرد.

لازم به ذکر است این مراسم راس ساعت ۳۰:۷ صبح روز یکشنبه مورخه ۸۹/۸/۹ و مسیر راهپیمایی دانش آموزان نوجوان ۱۳ ساله از محل ناحیه مقاومت بسیج عسلویه شروع و تا سالن شهید رجایی امتداد می یابد.