- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پاس گل مورالس به احمدی‌نژاد برای فتح دروازه حریف و حاشیه های این بازی

امروز در زمین فوتبال دانشگده افسری امام علی‌(ع) در فوتبالی نمادین، تیم مشترک احمدی‌نژاد و مورالس توانست رقیب خود که لژیونرهای فوتبال را در خود جای داده بود شکست دهد.

بازی دوستانه فوتبال محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان و اوو مورالس رئیس جمهور بولیوی عصر امروز سه‌شنبه در سالن سرپوشیده شهدای دانشگاه امام علی (ع) با حضور تعدادی از بازیکنان تیم ملی برگزار شد.

برپایه این گزارش، احمدی‌نژاد و مورالس و چند تن از بازیکنان تیم ملی در یک تیم با لباس‌های سفید و خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس نیز با تعدادی از بازیکنان تیم ملی با لباس‌های قرمزرنگ در تیم مقابل بودند.

در این بازی دوستانه که ۱۲ دقیقه به طول انجامید، احمدی‌نژاد و مورالس هر کدام در طول بازی و در ضربات پنالتی موفق شدند که برای تیم‌شان ۲ گل به ثمر برساندند.

بازی دوستانه تیم سفید و قرمز پس از گذشت ۱۲ دقیقه به نتیجه تساوی ۴ بر ۴ رسید که در ادامه بازی در ضربات پنالتی تیم سفید که احمدی‌نژاد و مورالس در آن حضور داشتند توانست مقابل تیم قرمز با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

یکی از اتفاقات جالب این بازی، پاس احمدی‌نژادبه مورالس بود که او نتوانست این پاس را به گل تبدیل کند و در نتیجه توپ به کرنل رفت و زمانی که مورالس توپ را از کرنل به احمدی نژاد پاس داد، وی موفق شد پاس مورالس را به گل تبدیل کند.

این در حالی بود که تیم مورالس و احمدی‌نژاد از رقیب ۲ گل دریافت کرده بود و این گل احمدی‌نژاد با پاس مورالس روحیه دوباره به تیم سفید بخشید.

در ادامه این بازی نیز مورالس در دقیقه هفتم توانست گلی را به ثمر برساند.

جباری یکی از بازیکنان تیم قرمز با دیریبل احمدی نژاد به عنوان آخرین مدافع تیم سفید توپش را به گل تبدیل کرد که حرکت حرفه‌ای و زیبای او موجب تشویقش از سوی احمدی‌نژاد شد.

حاکیست احمدی‌نژاد در دقیقه ۸ بازی تعویض شد و جای خود را به بازیکن دیگری داد که پس از این تعویض، مورالس توانست پاس گل تساوی را به فرهاد مجیدی بدهد.

زمانی که احمدی‌نژاد به عنوان آخرین بازیکن تیم سفید پوش که برای زدن ضربه پنالتی پشت توپ قرار گرفت با تشویق تماشاگران که همه از دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) بودند، قرار گرفت که شعار ” دکتر بزن توگل ” سر می‌دادند.

در جریان بازی هربار که توپ به دست احمدی‌نژاد می‌افتاد با تشویق تماشاگران مواجه می‌شد که او نیز با تکان دادن دست خود به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ می‌داد.

پس از پایان بازی، احمدی‌نژاد و مورالس که تیم‌شان توانسته بود این بازی نمادین را در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ ببرد زمین بازی را دور زده و به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دادند.

کریم باقری، فرهاد مجیدی، رضا جباری، غلامرضا رضایی، وحید طالبلو و نوری از جمله بازیکنان حاضر در این بازی بودند.

محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور کشورمان در حاشیه بازی دوستانه فوتبال با حضور رئیس جمهور بولیوی به سعیدلو کارت قرمز نشان داد.

در پایان این بازی دوستانه بازیکنان تیم قرمز و سفید و سایر مسؤلین ایرانی و بولیویایی در وسط میدان مشغول صحبت از این بازی نمادین بودند که علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی به شوخی کارت قرمزی را به فتح‌الله زاده مدیر عامل تیم استقلال نشان داد که فتح الله زاده نیز کارت را از سعیدلو گرفت و احمدی‌نژاد نیز در جواب این حرکت سعیدلو کارت قرمز را از مدیر عامل تیم استقلال گرفته و به رئیس‌سازمان تربیت بدنی کارت قرمز نشان داد.