تزریق ۱۱ میلیارد تومان اعتبار جدید به پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 27 اکتبر 2013 | ساعت 9:51 | کد خبر: 29231 | sv98 | چاپ این مطلب

فرماندار عسلویه از تزریق ۱۱ میلیارد تومان اعتبار جدید به پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در عسلویه خبر داد.فرماندار
مجید محمودی امروز ” عسلویه نیوز”  اظهار داشت: پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری به عسلویه هم‌اکنون با شتاب بسیار خوبی در دست اجراست و انتظار داریم بسیاری از این پروژه‌ها امسال به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: ضمن تاکید بر شتاب بخشیدن به طرح‌های موجود، تاکید زیادی بر کیفیت اجرا نیز داریم و پیمانکاران را موظف به رعایت استانداردهای لازم کرده‌ایم.

فرماندار عسلویه از تزریق ۱۱ میلیارد تومان اعتبار جدید به پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان نقدینگی تا پایان هفته جاری تزریق می‌شود.

محمودی تصریح کرد: پیگیری معاون برنامه‌ریزی استاندار در تزریق این میزان نقدینگی بسیار تاثیرگذار بوده و انتظار داریم با تزریق این میزان اعتبار شاهد شتاب بیشتری در اجرا باشیم.

وی اضافه کرد: در پروژه‌های حوزه علوم پزشکی و حوزه آموزشی و همچنین در حوزه ورزشی شاهد پیشرفت بسیار خوبی در اجرای طرح‌ها هستیم.

فرماندار عسلویه یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی باید نظارت لازم را بر اجرای این طرح‌ها داشته باشند تا در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

محمودی گفت: سفر فروردین ماه سال ۹۰ مقام معظم رهبری به پایتخت انرژی کشور برکات بسیار زیادی در بر داشت و امیدوار هستیم رضایتمندی مردم فراهم شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ