کیف پولی که مانع ولخرجی می شود +عکس
تاريخ ارسال خبر : 27 اکتبر 2013 | ساعت 11:02 | کد خبر: 29236 | sv71 | چاپ این مطلب

خرید کردن نیازمند خرج پول است و گاهی اوقات انسان ها به قدری به مبهوت خرید کردن می شوند که فراموش می کنند باید از پس اندازخود برای خرید استفاده کنند. دراین زمان است که همیشه باید یک هشدار برای انسان ها وجود داشته باشد.

به گزارش سوک به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ والدین معمولا فرزندان خود را راهنمایی می کنند تا درست و به جا خرید کنند و همیشه آن ها را از صرف هزینه های اضافی منع می کنند اما در مواقعی که والدین کنار آن ها حضور ندارند ممکن است دست به کارهای شیطنت بار بزنند.

طراحان به تازگی کیف پولی ساخته اند که می تواند از زیاده روی در خرید کردن جلوگیری کند. این کیف پول زمانی که درحال خرج اضافی باشید از دست خارج شده و با چرخ هایی که روی آن نصب شده است پا به فرار میگذارد.

 

درون این کیف پول بلندگوهایی نیز نصب شده است که هشدارهای مختلف پخش می کند و به شما یادآوری می کند که نباید خرج بیش از درآمد داشته باشید. این کیف پول همچنین در شرایط خاص می تواند با والدین صاحب کیف نیز ارتباط برقرار کند.

سازندگان ژاپنی کیف پول می گویند این کیف پول با توجه به میزان پولی که از آن خارج می شود کار می کند و اگر از سقف مجازی فراتر رود پا به فرار می گذارد. در صورتی که صاحب کیف نیز آن را بگیرد، کیف شروع به فریاد زدن و درخواست کمک خواهد کرد.

بر طبق آماری که سازندگان این کیف گرفته اند، ابداع جالب آن ها می تواند تا ۸۰ درصد مواقع مفید باشد زیرا فرد پس از گرفتن کیف به خودش آمده و متوجه می شود که نباید بیش از یک حد مجاز خرج داشته باشد.

 


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ