- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دی متئو: تورس در شرایط خوبی قرار دارد

سرمربی چلسی تاکید کرد مهاجم اسپانیایی تیمش در فرم بسیار خوبی قرار دارد.


به نقل از ساکرنت، شکست ۲ بر یک چلسی برابر شاختار دونتسک اوکراین در لیگ قهرمانان اروپا تا حدودی شرایط روحی این تیم را بحرانی کرده است.

به گزارش فارس،فرناندو تورس چندی پیش در گفت‌وگو با یک نشریه اسپانیایی تاکید کرد که شکست و پیروزی چلسی به هیچ وجه برای او فرقی ندارد.

با این شرایط، روبرتو دی متئو بازهم به حمایت از تورس پرداخته و اعلام کرده او با همه توان خود برای چلسی تلاش خواهد کرد.

دی متئو در این مورد گفت: به هیچ وجه نگران تورس نیستم. او همواره به سختی برای موفقیت چلسی تلاش می‌کند. چه گل بزند و چه نزند،‌ در هر حال برای رسیدن به پیروزی با هم‌تیمی‌های خود همکاری می‌کند. او با دادن پاس‌های بسیار عالی، سایر بازیکنان را در موقعیت‌های گلزنی قرار می‌دهد. ما به هیچ وجه نمی‌توانیم به یک بازیکن متکی باشیم. باید همه مسئولیت‌ها در تیم را تقسیم کنیم.

وی افزود: تورس در جلسه‌های تمرینی تیم به خوبی حضور دارد و خوب کار می‌کند. او در برخی بازی‌ها شانس‌های بیشتری برای گلزنی پیدا می‌کند و می‌تواند بیشتر گل بزند. در برخی دیدارها هم اوضاع برعکس است. او گل‌های زیادی برای ما به ثمر رسانده و پاس گل‌های فراوانی نیز به سایر بازیکنان داده است. به هیچ وجه نمی‌توانیم از او انتظار داشته باشیم در همه دیدارها برای ما گل بزند. شاید او در دیدار با شاختار در بهترین شرایط فیزیکی خود قرار نداشت ولی امیدوارم از نظر ذهنی در بهترین شرایط قرار داشته باشد.