انجام ۱۲۰۰ عملیات در تعمیرات اساسی فاز اول پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 28 اکتبر 2013 | ساعت 10:19 | کد خبر: 29256 | sv108 | چاپ این مطلب

سرپرست مدیریت پالایشگاه اول پارس جنوبی از انجام ۱۲۰۰ عملیات در تعمیرات اساسی فاز اول پارس جنوبی خبر داد.پارس جنوبی2

به گزارش “عسلویه نیوز” محمدشفیع موذنی شامگاه یکشنبه در بازدید از پالایشگاه اول پارس جنوبی اظهار داشت: تعمیرات اساسی از مهم‌ترین اقدامات در پالایشگاه‌هاست و تاکنون در این مجموعه در زمینه تعمیرات اساسی تلاش بسیار زیادی انجام شده است.

سرپرست مدیریت پالایشگاه اول خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه اول از هفتم مهرماه سال جاری آغاز و با توجه به نیاز کشور به گاز تا سی‌ام مهرماه برنامه‌ریزی شد.

موذنی با اشاره به اقدامات انجام شده در تعمیرات اساسی امسال تصریح کرد: تعمیرات امسال شامل ۱۲۱۶ آیتم تعمیراتی شامل ۵۹۴ مورد گروه فیکس، ۷۵ مورد بازرسی فنی، ۲۲۳ مورد ابزاردقیق و سیستم، ۱۳۵ مورد برقی و ۱۶۴ مورد سرویس بوده است.

وی اضافه کرد: در مجموع انجام ۴۸ درصد درخواست‌ها به عهده تعمیرات اساسی ستاد و مابقی به‌عهده پالایشگاه بوده است.

سرپرست مدیریت پالایشگاه اول به مهم‌ترین اقدامات تعمیرات اساسی امسال اشاره کرد و گفت: تعویض غربال‌های مولکولی واحد مرکاپتان‌زدایی، تعویض کاتالیست یک راکتور واحد گوگرد سازی، تعویض پانل اضطراری برق پالایشگاه، اقدامات اصلاحی مهندسی در واحد هوا، تعمیرات پیشگیرانه برق و ابزاردقیق، نقشه‌برداری برای ساخت داخل قطعات و تجهیزات مهم از مهم‌ترین این اقدامات است.

موذنی با بیان اینکه مجری تعمیرات اساسی دو گروه ستاد تعمیرات اساسی و پالایشگاه بوده است اظهار داشت: برای هم‌راستا کردن اقدامات، نیاز به برنامه‌ریزی و هماهنگی دقیقی بود که با تلاش و همت همکاران ستاد و پالایشگاه به نحو مطلوبی صورت پذیرفت.

این مسئول اذعان داشت: البته نقاط قابل بهبودی نیز در این ارتباط وجود دارد که در جلسات بعد از تعمیرات اساسی به آنها رسیدگی خواهد شد.

وی در پایان متذکر شد: به حول و قوه الهی و زحمات شبانه‌روزی همکاران توانستیم یک روز زودتر از موعد مقرر تعمیرات را به پایان برسانیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ