انتخابات شورای دانش آموزی تمرین ایفای نقش درآینده سیاسی کشور است
تاريخ ارسال خبر : 28 اکتبر 2015 | ساعت 10:06 | کد خبر: 34236 | sv235 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندارعسلویه گفت: انتخابات شورای دانش آموزی تمرین ایفای نقش درآینده سیاسی کشوراست.انتخابات دانش آموزی

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری فرماندار شهرستان عسلویه در آیین انتخابات شورای دانش آموزی به نقش موثر دانش آموزان در مشارکت های اجتماعی اشاره و تاکید کرد: زیربنای پیشرفت و توسعه در سایه مشارکت حداکثری و پویایی در عرصه های مختلف شکل می گیرد.

نادری به حضور گسترده  دانش آموزان در شوراهای دانش آموزی اشاره و تصریح کرد:  نقش کاربردی و عملیاتی  دانش آموزان به عنوان حلقه اتصال خانواده و مدرسه می تواند راه گشای بسیاری از مسائل مهم آموزشی  باشد.

وی با بیان این که بانوان جایگاه بسیار مهمی در عرصه های مختلف اجتماعی دارند تصریح کرد: فعال شدن در  تشکلات دانش آموزی می تواند محل مناسبی برای پرورش استعدادها و توانمندی ها باشد.

فرماندار شهرستان با مهم توصیف کردن انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اظهار کرد: نگاه مسئولان دولت تدبیر و امید به فراهم کردن مشارکت و حضور حداکثری مردم خواهد بود، همچنین  تقویت روحیه همدلی و هم زبانی در بین تمام گروهای جامعه است.انتهای پیام/ع.ک


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "انتخابات شورای دانش آموزی تمرین ایفای نقش درآینده سیاسی کشور است"

  1. عباس حیدری گفت:

    البته نیاز به سازمانهایی هم در جامعه هست که این دانش اموزان علاقه مند همزمان با تحصیل راه و رسم فعالیت مدنی و سیاسی یا اجتماعی را یاد بگیرند.
    جای این سازمانها و ngo ها در عسلویه خالی است.

ارسال یک پاسخ