- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

خدمات‌رسانی بهزیستی به ۶۰ هزار نفر در بوشهر

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از خدمات‌رسانی بهزیستی به ۶۰ هزار نفر در استان بوشهر خبر داد.

اکبر گرگوری مطلق عصر امروز در بازدید از دانشگاه علمی‌کاربردی دشتستان اظهار داشت: اداره کل بهزیستی استان بوشهر در سراسر استان به امر خدمت‌رسانی به مردم فعال است و رضایت مردم و بهبود کیفیت خدمات مهم‌ترین اولویت ماست.
وی افزود: در توسعه مراکز علمی و دانشگاهی اقدامات خوبی توسط بهزیستی صورت گرفته و راه‌اندازی دانشگاه علمی‌ ـ کاربردی در دشتستان از جمله این اقدامات است که با استقبال بسیار خوب مردم عادی و همچنین افراد زیرپوشش بهزیستی مواجه شده است.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از اشتغال به تحصیل بیش از ۲۵۰ دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این دانشگاه در ۴ رشته دانشگاهی بیش از ۲۵۰ دانشجو را جذب کرده و با استفاده از اساتید برجسته و باسابقه، گام مهمی در افزایش دانش جوانان استان برداشته‌ایم.
گرگوری مطلق از خدمات‌رسانی بهزیستی به ۶۰ هزار نفر در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از ۶۰ هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر بهزیستی استان بوشهر بهره‌مند هستند و این امر در شهرستان‌های ۹ گانه با کیفیت و شتاب مطلوبی در حال انجام است.
وی بیان داشت: معاونت‌های سازمان بهزیستی در حوزه‌های مختلف توانبخشی، اجتماعی، مشارکت مردمی و پشتیبانی و سایر واحدها با حساسیت و دقت هر چه تمام‌تر در امر ارائه خدمات بهینه به افراد تحت پوشش تلاش می‌کنند و رضایت مردم نشان دهنده این تلاش است.
رئیس اداره بهزیستی دشتستان نیز گفت: بیش از ۱۱ هزار نفر در سطح دشتستان از خدمات بهزیستی برخوردار هستند که شامل بیش از ۴ هزار خانوار دشتستانی در شهرها و روستاهاست.
علیرضا هوشیار افزود: از تمام دستگاه‌ها و نهادها انتظار داریم در ارائه خدمات مطلوب‌تر به بهزیستی کمک کنند تا بتوانیم فقر و ناتوانی و ناامیدی را در جامعه ریشه‌کن کنیم.