شرکت های پتروشیمی در ایفای تعهدات اجتماعی و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان شهرستان عسلویه تلاش جدی تری داشته باشند
تاريخ ارسال خبر : 29 اکتبر 2014 | ساعت 14:48 | کد خبر: 32293 | sv118 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: شرکت های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی بایستی در ایفای تعهدات اجتماعی و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان شهرستان عسلویه تلاش جدی تری داشته باشند.فرماندار عسلویه1

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان عسلویه از پتروشیمی  نوری (برزویه ) بازدید نمودند . حسن اسماعیلی فرماندار عسلویه در دیدار با مدیر عامل  و تعدای از مسئولین واحد های آن پتروشیمی با اشاره به نقش و جایگاه امنیت در روند توسعه و پیشرفت، خاطر نشان کرد : امنیت زیر بنایی ترین و اساسی ترین مقوله در فرایند توسعه و روند سرمایه گذاری است  وایجاد امنیت خود حاصل پیدایش و عوامل مختلفی است .

 وی تصریح کرد : شهرستان عسلویه امروز از ضریب امنیتی بسیار خوبی برخوردار است که این مهم به لطف خداوند متعال ، همراهی و مشارکت مردم و تلاش شبانه روزی دستگاه های امنیتی حاصل شده است .

حسن اسماعیلی  اظهار داشت : از ابتدای ورود صنعت به منطقه علیرغم مشکلات و آسیب هایی که صنعت برای مردم حاصل نموده است ، ولی مردم همواره با سعه صدر و با آغوش باز پذیرای صنعت نفت ،گاز و پتروشیمی بودند  و تعامل و همکاری بسیار خوبی با صنعتگران از خود نشان دادند .

فرماندار عسلویه ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند شرکتهای منطقه در توسعه و آبادانی منطقه ، تاکید کرد : انتظار این است شرکت های منطقه در ایفای تعهدات اجتماعی به شهرستان و ایجاد فرصت های  شغلی برای جوانان منطقه اهتمام جدی تر داشته باشند .

 در این دیدار مهندس طاهری مدیر عامل شرکت پتروشیمی نوری (برزویه ) ضمن تشکر و ابراز مسرت فراوان از حضور مسئولین شهرستان در آن شرکت  ، تصریح کرد : شرکت پتروشیمی برزویه به عنوان بزرگترین تولیده کننده آرو ماتیک جهان با ظرفیت ۵/۴ میلیون تن در سال از جمله طرح های استراتژیک صنایع ملی پتروشیمی است که در شرکت فرا بورس نیز پذیرفته شده است .

وی ابراز امیدواری کرد این شرکت بتواند در انجام خدمات به محیط پیرامونی خود موفق  تر عمل نماید . انتهای پیام/م.ت


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ