توجه به محیط زیست و رفع آلودگی های زیست محیطی یکی از مهمترین دغدغه های مردم است
تاريخ ارسال خبر : 29 اکتبر 2014 | ساعت 15:04 | کد خبر: 32296 | sv138 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه اذعان داشت: توجه به محیط زیست و رفع آلودگی های زیست محیطی یکی از موضوعات اساسی و از مهمترین دغدغه های مردم است.فرماندار عسلویه 2

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی  فرماندار عسلویه  که به اتفاق تعدادی از مسئولین محلی شهرستان از  پتروشیمی آریاساسول بازدید نمودند در این دیدار با  بیان اینکه مجموعه های پتروشیمی منطقه علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود در بخش خدمات رسانی اقدامات ارزشمندی را به مردم  شهرستان ارائه نموده اند  که این کار قابل تحسین است.

اسماعیلی از تلاش ها وا قدامات ارزنده پتروشیمی آریاساسول در ایجاد فضای سبز در آن مجموعه تقدیر و ضمن تاکید مجدد بر اهتمام بیشتر مدیران نفتی بر محیط پیرامونی خود و انجام تعهدات اجتماعی  ، خاطر نشان کرد:توجه به محیط زیست و رفع آلودگی های زیست محیطی یکی از موضوعات اساسی و از مهمترین دغدغه های مردم است.

وی افزود : وضعیت خاص شهرستان عسلویه و وجود منابع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی و تخریب های زیست محیطی ناشی از این تاسیسات می طلبد که شرکت های منطقه در رفع آلودگی ها و ایجاد کمربند فضای سبز جهت تلطیف هوای منطقه  همت مضاعف و تلاش مجدانه ای بعمل آورند.

وی تصریح کرد : پتروشیمی آریاساسول اقدامات ارزشمندی در روند توسعه و پیشرفت منطقه عسلویه داشته است که در حال حاضر یک واحد آموزشی  ۱۲ کلاسه در یکی از روستاهای شهرستان در دست احداث دارد که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه وفایی، مدیر عامل پتروشیمی آریاساسول با ارائه گزارشی ار روند سرمایه گذاری و تولیدات آن شرکت و با بیان اینکه پتروشیمی آریاساسول، از بزرگترین کارخانه های تولید پلی اتیلن سبک در جهان می باشد   ، اظهار داشت : این گونه دیدار ها باعث می شود که مدیران شرکت ها که بیشتر سرگرم مباحث صنعت و تولید هستند. انتهای پیام/م.ت


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ