ایجاد اشتغال پایدار و توسعه متوازن منطقه مهمترین خواسته جوانان است
تاريخ ارسال خبر : 29 اکتبر 2014 | ساعت 19:17 | کد خبر: 32300 | sv115 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: ایجاد اشتغال پایدار و توسعه متوازن منطقه از مهمترین دغدغه های جوانان شهرستان می باشد.فرماندار 3

حسن اسماعیلی فرماندار عسلویه در دیدار با مهندس وفا مدیر عامل پتروشیمی پارس  با بیان اینکه با نگاه مثبت دولت تدبیر و امید  و ایجاد فضای امید و آرامش ، افق های روشنی پیش روی روند سرمایه گذاری در کشور نمایان شده است ، به وضعیت اشتغال نیرو های بومی منطقه  اشاره و تاکید کرد : ایجاد اشتغال پایدار  برای جوانان  منطقه  یک دغدغه همگانی  و مهم برای مردم و مسئولان  است  و شرکت ها  منطقه می بایست  در زمینه اشتغال و ایفای تعهدات اجتماعی خود به محیط پیرامونی جهت تحقق مقوله توسعه پایدار  تحرک بیشتری از خود نشان دهند .

وی اظهار داشت : مجتمع های پتروشیمی از قابلیت های فراوانی در زمینه اشتغال و بکارگیری نیروهای بومی بر خوردار می باشند که اگر از  این قابلیت ها به درستی استفاده شود تحول عظیمی در شهرستان بوجود می آید .
 

وی تصریح کرد : چشم امید مردم این مناطق به این است که در کنار پیشرفت ها در تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی ، طرح هایی برای توسعه محیط پیرامونی انجام گیرد  .

در ادامه مهندس وفا مدیر عامل پتروشیمی پارس با ارائه گزارشی از میزان سرمایه گذاری های صورت گرفته در آن پتروشیمی و محصولات تولیدی آن  بر حفظ محیط زیست  و انجام قداماتی در راستای تعهدات اجتماعی شرکت بر محیط پیرامونی تاکید و ااظهار داشت:   چنانچه زمین مناسب در اختیار این شرکت قرار داده شود این شرکت آمادگی لازم جهت ایجاد یک فضای سبز گسترده در سطح شهرستان را دارد. انتهای پیام/م.ت


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "ایجاد اشتغال پایدار و توسعه متوازن منطقه مهمترین خواسته جوانان است"

  1. admin گفت:

    با سلام
    ایمیل در قسمت ارسال خبر وجود دارد

ارسال یک پاسخ