فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی به زودی راه‌اندازی می‌شوند‌
تاريخ ارسال خبر : 29 اکتبر 2015 | ساعت 12:56 | کد خبر: 34243 | sv172 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی به‌زودی راه‌اندازی می‌شوند.وزیر صنعت

به گزارش”عسلویه نیوز” محمدرضا نعمت‌زاده دقایقی قبل در بازدید از فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی اظهار داشت: توسعه فازهای پارس جنوبی از اولویت‌های اساسی مسئولان است و در دو سال اخیر اقدامات قابل توجهی در این مسیر انجام شده است.

وی افزود: بازدید امروز به منظور آشنایی با آخرین وضعیت فازهای در دست اجراست و امیدوار هستیم با تلاش شبانه‌روزی شاهد تکمیل و راه‌اندا‌زی این ۲ فاز مهم و بزرگ باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از راه‌اندازی فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام شده، ‌یک ترین از فازهای ۱۷ و ۱۸ به زودی در مدار تولید قرار خواهند گرفت.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس نیز بیان کرد: توسعه فازهای در دست اجرا از مهم‌ترین برنامه‌های صنعت نفت در سال جاری است و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

علی‌اکبر شعبان‌پور گفت: فاز ۱۷ و ۱۸ نیز از پیشرفت بسیار بالایی برخوردار است و به زودی با تکمیل بخش‌های مختلف در مدار تولید قرار می‌گیرند.

بر اساس این گزارش، وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز به منظور بازدید از پارس جنوبی وارد عسلویه شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین ظهر امروز وارد بندر دیر خواهد شد و از طرح متانول بازدید می‌کند.

بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و نشست با فعالان صنعتی استان بوشهر نیز در برنامه امروز نعمت‌زاده قرار دارد.انتهای پیام


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ