استراتژی بومی‌گزینی و جوان‌گرایی در مدیریت پتروشیمی جم
تاريخ ارسال خبر : 28 اکتبر 2020 | ساعت 22:56 | کد خبر: 36677 | sv1,023 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” پتروشیمی جم به عنوان یک بنگاه اقتصادی با تولید محصولات پلیمری و شیمیایی با هدف خلق ثروت و دورنمای رسیدن به تعالی همواره خود را در قبال مردم منطقه مسئول می داند به همین منظور در راستای استراتژی بومی‌گزینی و جوان‌گرایی و توجه مدیران پتروشیمی جم به این دو مقوله، همواره مدیران جم را برآن داشته در جذب و انتخاب نیروی انسانی توجه ویژه داشته و برای رسیدن به ارتقاء و بهره وری، استفاده از نیروی انسانی متخصص و با تجربه این مرزو بوم، به خصوص جذب نیروی انسانی بومی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

بر هم این اساس در سه ماهه اول سال ۹۹ آیین نامه جذب، استخدام و گردش نیروی انسانی در مجموعه جم تدوین شد که جذب نیروی انسانی شفاف‌تر و بر اساس شایسته سالاری و شایسته گزینی تقویت شده است.

از اینرو با توجه به گزارش‌ها و مستندات موجود ۵۰ درصد کارکنان شرکت پتروشیمی جم از هموطنان استان بوشهر تشکیل شده است که از مجتمع پتروشیمی جم همچون گهری گرانبها و میراثی ماندگار برای آیندگان این سرزمین تلاش می‌کنند.

در سال ۹۸ و ۹۹ که تحریم‌های ناجوانمردانه در صنعت پتروشیمی ایران به اوج خود رسید، پتروشیمی جم باهمت همین جوانان متخصص و با تجربه بدون ساعتی توقف چرخ‌های صنعت را به حرکت درآورده و تولید و صادرات را ادامه دادند. قطعاً مدیریت پتروشیمی جم رکوردهای پی‌درپی، بومی‌سازی قطعات، تولید گریدهای جدید و پیشرفت‌های متوالی را مرهون متخصصان و جوانان این سرزمین می‌داند که به‌طور شبانه‌روزی چرخ‌های صنعت را در این شرایط اقتصادی به چرخش درمی‌آورند.

پتروشیمی جم در کنار توجه به بومی گزینی همواره در راستای مسئولیت اجتماعی با اتخاذ تصمیم ها و اقدامات مسئولانه در قبال مناطق پیرامون صنعت پیشرو بوده و با توجه متوازن به حقوق و انتظارات ذینفعان را سرلوحه کار خود قرار داده و با اهداف اقتصادی و توجه ویژه به مقوله مسئولیت اجتماعی گامهای بلندی در حوزه های مختلف اعم از:
– محیط زیست: حمایت از گونه های زیستی، پاکسازی خلیج نایبند
– بهداشت و درمان : اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان عسلویه ،تهیه و تامین ویلچر و کالاهای پزشکی
-حمایت از آموزش و پرورش منطقه با مساعدت در طرح های آموزشی توانمند سازی معلمان و چاپ کتاب معلم
– حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار
– حمایت از امر ورزش و اشاعه امید و سربلندی در مناطق محروم
– مساعدت به موسسه خیریه معلولین لامرد
– حامی موسسه بنیاد کودک استان بوشهر
– مساعدت در امر ازدواج جوانان منطقه با تهیه جهیزیه
– تهیه کالاهای پزشکی مورد نیاز به منظور پیشگیری از ویروس کرونا
– حمایت از کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر و …

/انتهای پیام

🌐 *جهت اطلاع از آخرین اخبار شهرستان به کانال رسمی عسلویه نیوز بپیوندید*
*https://t.me/assaluyehnews*

🌐 *به واتساب عسلویه نیوز بپیوندید*
*https://chat.whatsapp.com/ICNagEEXqM56G8doMX3QHn*
🌐 *به صفحه انستگرام ما بپیوندید*
*instagram.com/assalouyehnews.official*

 


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "استراتژی بومی‌گزینی و جوان‌گرایی در مدیریت پتروشیمی جم"

  1. علی گفت:

    سلام

ارسال یک پاسخ