- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مدیری که در سه هفته متوالی در نماز جمعه شرکت نکند منافق است

عسلویه نیوز” استاندار بوشهر با انتقاد از وضعیت بدحجابی در گلزار شهدای بوشهر گفت: بدحجابی و بی‌توجهی به موضوع حجاب آن هم در گلزار شهدا دهن کجی به نظام، انقلاب و شهداست.

محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با انتقاد از عملکرد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بوشهر اظهار داشت: گلزار شهدا زیارتگاه همگان است و نباید فردی بدحجاب در آن حاضر شود و کسی هم نباشد که به وی تذکر دهد. وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز نباید اجازه دهند افراد بدححاب وارد ادارات شوند و این موضوع را با جدیت پیگیری کنند. استاندار بوشهر تصریح کرد: به ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر ماموریت می‌دهیم تا از ادارات سرکشی کرده و از ورود افراد بدحجاب به ادارات جلوگیری کنند. جهانبخش گفت: برخی افراد حق ندارند احترام شهدا و خون آنان را با بدحجابی نادیده بگیرند. وی بیان کرد: با وجود اینکه دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی از هر ترفندی استفاده می‌کند ما نیز باید در این زمینه هوشیار باشیم و عفاف و حجاب دغدغه مهم ما باشد.

*مدیران در آیین باشکوه نماز جمعه حضوری فعال داشته باشند

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از حاضر نشدن برخی مدیران در خطبه‌های نماز جمعه گفت: ستاد نماز جمعه با یک برنامه‌ریزی مناسب تدابیری انجام دهد تا هر هفته یک اداره کل با مدیر، معاون و پرسنل خود در نماز جمعه شرکت کنند. جهانبخش تصریح کرد: پیشنهاد می شود هفته‌ای یک مدرسه نیز با هماهنگی آموزش و پرورش در نماز جمعه شرکت کنند ضمن اینکه روسای دانشگاه‌ها نیز زمینه حضور دانشجویان در خطبه‌های نماز جمعه را فراهم کنند. وی بیان کرد: نماز جمعه نماز عبادی سیاسی و یکی از جلوه‌های انقلاب اسلامی، نماز جمعه است. استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری برنامه‌های مهم فرهنگی در استان بوشهر در یک ماه گذشته از جمله اجلاس نماز، مشاعره رضوی، جشن زیر سایه خورشید و .. گفت: تجلی عشق و دلدادگی به رهبری را در استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه در سفر رهبر معظم انقلاب مشاهده کردیم که عزتی دوباره برای ایران اسلامی بخشید و تهدیدات دشمن را بی‌اعتبار کرد. جهانبخش با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا گفت: التماس‌های مذبوحانه کلینتون در مصاحبه با بی‌بی‌سی را همه دیدند که رذیلانه از مردم ایران خواهش می‌کرد تا حرکتی کنند تا آمریکا از آنان حمایت کند./جنوب پرس