- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اعتبار ۵۸ میلیارد ریالی برای عمران و آبادانی شهر برازجان

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: اعتبار عمرانی شهرداری برازجان سال گذشته ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود و امسال به ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش “عسلویه نیوز”  [1] بخشعلی دهقایدی در نشست مسئولان دشتستان با شهرداران این شهرستان اظهار داشت: دشتستان جایگاه ویژه‌ای در سطح استان دارد و برای عمران و آبادانی این شهرستان باید بیش از پیش تلاش کنیم.

وی افزود: در دولت نهم و دهم تلاش و فعالیت بسیار خوبی برای بهبود وضعیت مبلمان شهرها انجام شده و در دشتستان نیز شاهد پیشرفت قابل قبولی هستیم.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار دشتستان با اشاره به حوزه فرهنگی و عمرانی و اعتبارات این بخش به ویژه تملک دارایی و سایر اعتبارات اختصاصی به امور عمرانی شهری خاطرنشان کرد: مردم وقتی از محلی به محل دیگر می‌روند و رفت و آمد دارند نگاهشان به ورودی‌های شهرها می‌افتد که اگر ورودی‌های زیبایی نداشته باشند سایر خدمات هم به چشم نمی‌آیند.

دهقایدی افزود: برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرداران، بخشداران و شوراها همه باید همفکری داشته باشند و برای پیشرفت امور بکوشند.

وی از رشد چشمگیر اعتبارات شهرداری برازجان خبر داد و اضافه کرد: اعتبار عمرانی شهرداری برازجان سال گذشته ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود و امسال به ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

عضو شورای اسلامی شهرستان دشتستان نیز با اشاره به مشکلات شهر شبانکاره گفت: برخی‌ها به نام معادن در شبانکاره زمین گرفته‌اند و آن را به نام اعضا خانواده خود کرده‌اند در حالی که این زمین‌ها منابع ملی است و همه مردم باید از آن بهره‌مند شوند. 

محمد گلپایگانی رسیدگی به این موضوع جلوگیری از تخلفات را خواستار شد و اذعان داشت: باید رضایت خاطر شهروندان را جلب کنیم.

پیگیری مطالبات شهرداری‌ها، پیگیری طرح جامع شهر کلمه، پیگیری وضعیت سنگ شکن شهرداری سعدآباد، ارایه برنامه پنج ساله توسط شهرداران، ساماندهی دره‌های فصلی، نام‌گذاری یک میدان به نام غدیر در هر شهر همراه با نمادی از غدیر و نام مبارک امام علی (ع) و توجه به ساکنین حاشیه شهرها از مصوبات این جلسه بود.