- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شهرداران دشتستان به مردم حاشیه شهرها توجه بیشتری کنند

فرماندار دشتستان گفت: شهرداران دشتستان به مردم حاشیه شهرها توجه بیشتری کنند و امکانات بیشتری برای آنها فراهم کنند. [1]

 
 

به گزارش “عسلویه نیوز” غلامحسین خسروی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان و شهرداران اظهار داشت: ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان باید در دستور کار همه مسئولان و متولیان امور قرار گیرد.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات و تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که از مسئولان انتظار داریم در این مسیر تلاش کنند.

فرماندار دشتستان با اشاره به ترفندهای دشمنان برای دلسرد کردن مردم خاطرنشان کرد: دشمن با تنگ کردن حلقه محاصره هدفش ضربه زدن به نظام و اعتماد مردم و کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است که باید با همه ظرفیت در برابر دشمنان بایستیم.

خسروی با تاکید بر لزوم ارائه طرح‌های شهرداران برای تخصیص بودجه شهرداری‌ها گفت: شهرداران ۱۰ روز برای ارائه برنامه‌هایشان برای کسب اعتبارات لازم به استانداری فرصت دارند و در این مدت باید برنامه‌ها را به فرمانداری تحویل دهند.

فرماندار دشتستان به گسترش طرح‌های عمرانی در دشتستان اشاره کرد و افزود: احداث خیابان، احداث سنگ‌فرش‌ها و … توسط شهرداران باید با کیفیت لازم انجام شود.

خسروی از تشکیل کمیته‌های درآمدزای شهرداری‌ها در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: از همه ظرفیت موجود برای بهبود سیمای شهرها استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: فروش اوراق مشارکت برای جذب درآمد، ورود پیمانکاران و سرمایه‌داران در امور، پاکسازی ورودی و خروجی‌ها و زیبایی شهرها با استفاده از امکانات راه و شهرسازی و سایر سازمان‌ها و حضور شهرداران در مراسمات از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که امیدوار هستیم عملیاتی شود.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: از شهرداران می‌خواهیم به مردم حاشیه شهرها توجه کنند و امکانات بیشتری برای آنها در نظر بگیرند و در این مناطق درختکاری انجام داده و نیازهای آنها را برطرف کنند و در امور عمرانی به حاشیه‌نشین‌ها به ویژه حاشیه‌های شهر برازجان توجه شود.