- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دستگیری ۱۱ سارق نخیلات در آبپخش

فرمانده انتظامی آبپخش از دستگیری ۱۱ سارق نخیلات در آبپخش طی یک ماه اخیر خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” شهرام حامدخواه شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان شهرستان اظهار داشت: تامین امنیت و رفاه و آسایش مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و برای این مهم نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

این مسئول افزود: آبپخش دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه کشاورزی است و باید نهایت تلاش خود را برای تامین امنیت کشاورزان و محصولاتشان به کار بگیریم.

فرمانده انتظامی آبپخش از دستگیری ۱۱ سارق نخیلات در آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته ۱۱ نفر از سارقان نخیلات با همکاری باغداران عزیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. [1]

حامدخواه خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام گرفته از سارقان، تعداد دو دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و ۳ نفر سارق نیز دستگیر شدند.

وی به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آبپخش اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی قبلی و کارهای اطلاعاتی لازم ۴۰ خانه مورد بررسی قرار گرفت و پس از اقدامات لازم و با همکاری فرماندهی انتظامی استان و شهرستان و با به کارگیری ۴۰ دستگاه خودرو و ۲۰۰ نفر از ماموران ناجا عملیات پاکسازی مناطق آلوده انجام شد و مقادیر زیادی اسلحه، مشروبات الکلی و مواد مخدر کشف و حدود۴۰نفر هم دستگیر شدند.

این مسئول از استمرار این طرح در آبپخش خبر داد و یادآور شد: اجرای این طرح مورد رضایت مردم واقع شده و با مراجعه به کلانتری و بخشداری مراتب سپاس خود را اعلام کرده‌اند و به فضل الهی و با مساعدت سردار فرماندهی استان و محمودزاده، فرماندهی شهرستان که در این برنامه تلاش فراوانی داشتند، این طرح به صورت ماهانه اجرا خواهد شد.