- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گلشیفته:هیچ کجا ریشه ندارم

گلشیفته:هیچ کجا ریشه ندارم/ از حجاب متنفرم

گلشیفته فراهانی در گفتگو با یک روزنامه لبنانی انزجار خود از مبانی دینی را صریحا اعلام کرد و گفت: من با حجاب مشکل بنیادی دارم. از حجاب متنفرم.

 

روزنامه لبنانی النهار پس از آنکه گلشیفته فراهانی جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره ابوظبی را به دلیل بازی در نقش یک “روسپی” برد با او گفتگو کرد.

فراهانی در گفتگو با این روزنامه درخصوص خروج خود از ایران گفت: «من برای بازی در فیلم مجموعه دروغ‌های ریدلی اسکات در مقابل لئوناردو دی کاپریو از ایران خارج شدم.بعد از اینکه ایران را ترک کردم دیگر در هیچ کجا ریشه نداشته‌ام. باد‌ها مرا به جاهای ناشناخته‌ای می‌برند که چیزی از آن‌ها نمی‌دانم. انگار به چیزی می‌رسم بدون آنکه جستجویش کرده باشم!»

وی با تکرار مواضع ضد دینی خود اجباری بودن حجاب را مشکلی غیر قابل تحمل توصیف کرد و گفت: «در ایران ما مشکل اجباری بودن حجاب را داریم. حتی در فیلم‌ها هم باید با حجاب ظاهر شویم. خیلی زود فهمیدم من نمی‌توانم با این وضع فیلم بازی کنم.  من با حجاب مشکل بنیادی دارم. از حجاب متنفرم. در اسلام حجاب را برای جلوگیری از شهوت مردان مقرر کرده‌اند اما من دوست ندارم در چنین اجباری قرار بگیرم. مشکل اینجا است که بعضی‌ها فکر می‌کنند ما از شکم مادرمان با لباس و حجاب بیرون آمده‌ایم.»