- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کاظمی: بازی سختی با راه‌آهن داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در بازی با راه‌آهن تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار می‌گیریم و امیدوارم بتوانیم از فرصت‌های به دست آمده در بازی فردا به نحو احسن استفاده کنیم.


فرهاد کاظمی در کنفرانس خبری پیش از بازی ذوب‌آهن – راه‌آهن اظهار کرد: کنفرانس‌های قبل از بازی به یک امر کلیشه‌ای تبدیل شده است و ما همیشه باید از نقاط ضعف و قوت حریف صحبت کنیم اما من تنها روی تیم خود متمرکز هستم و می‌دانم که تیم راه‌آهن دارای مربی فهیمی به نام علی دایی است و یک تیم کاملا قابل احترام است. بازی سختی پیش رو داریم و باید تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی در پیش بگیریم.

به گزارش ایسنا،وی افزود: در بازی با پیکان هم خیلی خوب کار کردیم و بچه‌های ما کاملا از حریف سر بودند. امیدوارم در بازی فردا نتایج بازی‌های قبل رقم نخورد.

کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا شما ایمان شیرازی و صادق بارانی را کنار گذاشته‌اید گفت: ایمان شیرازی کمی از لحاظ اخلاقی مشکل داشت و من به همین دلیل کمی او را جریمه کردم اما اینکه این بازیکنان را از تیم کنار گذاشته باشم، اصلا صحت ندارد و به نوعی این بازیکن را جریمه اخلاقی کرده‌ام. ما حتی مافی که آقای گل امیدهای پرسپولیس بود را به تیم اضافه کرده‌ایم و اگر از لحاظ فنی جواب بدهد، با او به توافق می‌رسیم.

کاظمی تصریح کرد: به غیر از بیاتی‌نیا من با هشت بازیکن دیگر صحبت کرده‌ام و باید نیم‌فصل تمام شود تا از لحاظ اخلاقی درست باشد که من با بازیکنان صحبت کنم. البته با بیاتی‌نیا صحبت‌های مقدماتی را انجام دادیم که البته امیدواریم به توافق برسیم.

وی گفت: ما حدود ۷ روز در تهران اردو برپا می‌کنیم و در این مدت با استقلال، نفت و یکی از دو تیم‌ صبا و سایپا بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم و ۲۰ آبان به اصفهان بازمی‌گردیم و بیست‌ودوم در اصفهان با سپاهان یک بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم. این تعطیلات به نفع تیم ماست که امیدوارم بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که در بازی فردا عشوری را به دلیل محرومیت به همراه ندارید، برای پر کردن جای او چه تدبیری دارید؟ گفت: عشوری بازیکن بسیار تاثیرگذاری است که در دو بازی گذشته برای ما بسیار مثمرثمر بوده است و بسیار عالی کار کرده است. امیدوارم با تدابیری که می‌اندیشیم بتوانیم جای خالی او را پر کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد ذوب‌آهن در پایان فصل جزو شش تیم اول لیگ برتر قرار بگیرد.