- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نگاه مدیر عامل مجتمع گاز به حوزه های مختلف منطقه ستودنی ست

“عسلویه نیوز” امام جمعه اهل سنت عسلویه گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی در دو سال اخیر در گسترش امر حسنه ازدواج کمک های بسیار خوبی انجام داده است.شیخ ابراهیم [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی مجتمع گاز در ابتدای نشست امام جمعه اهل سنت عسلویه با مدیرعامل مجتمع گاز که مسئولان بازرسی وزارت نفت نیز حضور داشتند، ضمن تشکر از مهندس حسنی در راستای تعامل و همکاری سازنده با منطقه و امام جمعه اهل سنت عسلویه افزود: خوشبختانه با انجام اقدامات بسیار موثر مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، امروز شاهد آن هستیم از مهندس حسنی در منطقه به نیکی یاد می شود و این نشان از تعامل بسیار مثبت مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی با منطقه و مسئولین محلی دارد.

امام جمعه اهل سنت عسلویه نیز در ادامه این نشست عنوان داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در دو سال اخیر کمک های بسیار خوبی در جهت گسترش امر ازدواج در منطقه انجام داده است و امیدواریم در برگزاری مراسم ازدواج دست جمعی جوانان منطقه که در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد این مجتمع بتواند گام بزرگی بردارد و موجبات خوشنودی این زوجین را فراهم نماید.

شیخ محمدی گفت: نگاه مدیر عامل و مجموعه ی پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی به منطقه بسیار مثبت و رضایت بخش می باشد و امیدواریم این اقدامات بسیار شایسته با شتاب بیشتری همراه باشد.

وی یادآور شد: یقین داریم این کارهای بزرگ در مجتمع گاز پارس جنوبی در نزد خداوند بی پاداش نخواهد ماند.

امام جمعه اهل سنت عسلویه در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند بزرگترین مجتمع گازی کشور گفت: مهندس حسنی، یکی از معدود مدیران در منطقه هستند که همیشه نگاه بسیار عمیق و مثبت در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی منطقه داشته و این مهم نشان از درایت بسیار بالای ایشان دارد.

گفتنی است؛ در این نشست مهندس حسنی از مردم فرهیخته و نجیب شهرستان عسلویه به نیکی یاد کرد و افزود: این مردم بسیار پرتلاش، شایسته حرمت و احترام بیشتر هستند و در گام اول باید نیازهای واقعی مردم اولویت بندی شود و اقدامات اثربخشی در سطح منطقه انجام شود.

مهندس حسنی درادامه گزارشی کامل از اقدامات انجام شده مجتمع گاز پارس جنوبی از قبیل، اشتغال نیروهای تحصیل کرده در منطقه، کمک های انجام شده به کمیته امداد امام خمینی (ره)، توزیع بسته های نوشت افزاری، برگزاری کلاس های آموزشی ، کاهش میزان مشعل سوزی در پالایشگاه های مجتمع ارائه نمود.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی نیروهای بومی در سال جاری گفت: همسو با اشتغال جوانان منطقه در سال جاری، طرح توانمند سازی جوانان منطقه با حضور ۲۰۰ نفر از نیروهای کارآمد محقق شده است.

حسنی افزود: طرح توانمند سازی جوانان منطقه به صورت آموزش های تئوری و عملی از اول آبانماه، با حضور ۵۰ نفر از جوانان کلید خورده است تا انشاءالله با توانمند سازی و کسب مهارت لازم زمینه جذب این جوانان در فازهای جدید پارس جنوبی فراهم گردد.
🌐 با عسلویه نیوز بروز باشید.
https://t.me/assalouyehnews [2]