- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برگزاری همایش بزرگ تکریم از خادمان برتر فرهنگ نماز در پارس جنوبی

مسئول ستاد اقامه نماز مجتمع گاز پارس از برگزاری همایش بزرگ نماز و تکریم از خادمان برتر فرهنگ نماز خبر داد.

اسحاق فرشیدی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه تکریم از خادمان نماز در پارس جنوبی اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دینی در جامعه امروز امری مهم و ارزشمند است و تمام مسئولان باید در این راستا اهتمام ورزند.
وی افزود: در پارس جنوبی با وجود انجام فعالیت‌های صنعتی در حوزه نفت و گاز شاهد توجه مسئولان به گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دینی هستیم و استقبال کارکنان صنعت نفت از این برنامه‌ها نیز بسیار خوب است.
مسئول ستاد اقامه نماز مجتمع گاز پارس از برگزاری همایش بزرگ نماز و تکریم از خادمان برتر فرهنگ نماز خبر داد و خاطرنشان کرد: در این همایش از محضر استاد حوزه و دانشگاه حجت‌الاسلام نقویان با محوریت (تولید با حفظ توحید ) برای ایراد سخنرانی و استفاده از نظرات ارزشمند ایشان استفاده می‌شود.
فرشیدی ادامه داد: اجرای برنامه همایش نیز برعهده مبلغ بین‌المللی قرآن کریم استاد سید ناصر رضوی خواهد بود؛ ضمن اینکه در این همایش از خادمان برتر فرهنگ نماز و مدیرانی که بیشترین تلاش در اقامه و ترویج فرهنگ نماز داشته‌اند تقدیر و سپاس به‌عمل می‌آید.
مسئول ستاد اقامه نماز مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه ما به سازمانی پایدار، خلاق، نوآور، باانضباط و متعالی نیاز داریم اذعان داشت: درهمین راستا ارزش‌هایی را درون سازمان مانند کار گروهی، انضباط کاری، فعالیت‌های اجتماعی و… تعریف کرده‌ایم که هرکدام از این ارزش‌ها را می‌توانیم با پشتوانه فرهنگ نماز دنبال کنیم.
فرشیدی گفت: ما با همین رویکرد در ستاد اقامه نماز مجتمع باید تلاش کنیم تا ضمن فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با نماز در توسعه آن اقدام کنیم تا بتوانیم همکاران خود را هرچه بیشتر با این رکن اسلام آشنا و مانوس‌تر کنیم.
وی در ارتباط با جزئیات این همایش خاطرنشان کرد: همایش بزرگ نماز در این مجتمع در تاریخ شنبه ۱۴ آبان‌ماه در نمازخانه امام علی (ع)پالایشگاه اول با حضور مسئولین ستاد اقامه نماز شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و با مشارکت کارکنان و مدیران منطقه پارس برگزار می‌شود.
فرشیدی اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌های والای انسانی و اسلامی تلاش می‌کنند، باید نسبت به ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی اهتمام ورزیم.