- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ساخت هواپیمای تک ‌نفره توسط دبیر بسیجی

دبیر بسیجی در منطقه سعدآباد هواپیمای تک ‌نفره با کاربردهای متنوع ساخت.

به گزارش “عسلویه نیوز” مدیر کل سیاسی، اجتماعی و انتخابات استانداری بوشهر صبح امروز در بازدید از هواپیمای تک ‌نفره در حال ساخت توسط یکی از دبیران بسیجی منطقه سعدآباد اظهار داشت: بسیجیان از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون در هر عرصه‌ای که وارد شده‌اند به موفقیت رسیده‌اند و بیشتر افتخارات این نظام مرهون بسیجیان است.

نصرالله شفیعی افزود: امروز بسیجیان علاوه بر حضور در صحنه‌های مختلف، در عرصه علم و دانش نیز افتخارآفرین هستند و مبتکران و مخترعان بسیار زیادی پرورش داده‌اند که قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: حمایت از پژوهشگران و مخترعان در عرصه‌های مختلف وظیفه مسئولان است و در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید به دانش و علم جوانان این مرز و بوم اهمیت بیشتری بدهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: استان بوشهر دارای توانمندی‌ها و ظرفیت بسیار بالایی در حوزه علم و دانش است و استفاده از ظرفیت‌های موجود موجبات رشد همه ‌جانبه استان را فراهم می‌کند.

محمد موسوی از دبیران بسیجی که در حال ساخت هواپیمای تک‌ نفره است نیز عنوان کرد: مدت شش ماه است که به ساخت این هواپیما مشغول هستم.

وی افزود: این هواپیما با هزینه اولیه ۳۰ میلیون ریال ساخته می‌شود و برای کارهایی از قبیل سمپاشی زمین‌های کشاورزی، عکسبرداری و فیلمبردای کاربرد دارد و قرار است تا روز پنجم آذر روز بسیج مستضعفان به مرحله بهره‌برداری برسد.

موسوی با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی اذعان داشت: بسیجیان همواره در صف نخست دفاع از ارزش‌ها و معنویات هستند و معلمان بسیجی نیز در صحنه علم و دانش پیشتاز هستند