- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پیشرفت ۱۰۰ درصدی مجهزترین پلی‌کلینیک تخصصی وزارت نفت

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از پیشرفت ۱۰۰ درصدی مجهزترین پلی‌کلینیک تخصصی وزارت نفت در بیمارستان توحید جم خبر داد.


 

به گزارش”عسلویه نیوز”  مهرداد حسین‌زاده در بازدید مسئولان از پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان و تامین سلامت کارکنان صنعت نفت و مردم بومی استان از اولویت‌های این سازمان است.

وی افزود: بیمارستان توحید جم دارای امکانات بسیار خوب و مجهزی است و علاوه بر آن بیش از ۳۳ مرکز درمانی وابسته به صنعت نفت به امر خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت و مردم بومی استان مشغول هستند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از پیشرفت ۱۰۰ درصدی مجهزترین پلی‌کلینیک تخصصی وزارت نفت در بیمارستان توحید جم خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساختمان این پلی‌کلینیک با ۱۰۰ درصد پیشرفت به پایان رسیده و مجهز کردن آن به امکانات پزشکی مورد نیاز در دست اقدام است.

حسین‌زاده تصریح کرد: با راه‌اندازی این مرکز علاوه بر کاهش ازدحام در بخش درمانگاه‌های تخصصی، تعداد پزشکان متخصص نیز افزایش خواهد یافت و سطح ارائه خدمات درمانی در بیمارستان توحید به نحوه بسیار چشمگیری بالا می‌رود.

وی اضافه کرد: در این طرح تعداد ۱۱ مطب تخصصی برای پزشکان و شش یونیت دندانپزشکی به همراه واحد عکسبرداری دندانپزشکی و همچنین بخش‌های آزمایشگاه طبی و داروخانه و اعزام پزشکی در نظر گرفته شده است.

این مسئول گفت: واحدهای تشخیصی پزشکی بیمارستان همانند اکوکاردیوگرافی، اندوسکوپی، برونکوسکوپی، تست ورزش و سونوگرافی در این ساختمان متمرکز خواهند شد.

حسین‌زاده با بیان اینکه فضاهای تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان توحید جم به صورت چشمگیری گسترش یافته، ادامه داد: تجهیزات پیشرفته پلی‌کلینیک یاد شده با کمک و همکاری سازمان منطقه ویژه پارس خریداری شده و با نصب این تجهیزات، خدمات رسانی به کارکنان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس و شهرستان جم در بخش‌ها و مطب‌های مختلف پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم آغاز می‌شود.

وی متذکر شد: هم اکنون بخش‌های بستری و سرپایی بیمارستان توحید جم از یکدیگر جدا شده و این وضعیت رضایت مراجعه کنندگان به هر دو بخش را به دلیل کاهش ازدحام و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی، در پی داشته است.