- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ایتام شبانکاره ۲۷۰ حامی دارند

رئیس کمیته امداد امام خمینی شبانکاره گفت: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۶۹ حامی در شبانکاره جذب شدند که از ۸۱ یتیم تحت حمایت این کمیته امداد حمایت می‌کنند.


 

به گزارش”عسلویه نیوز”  اسماعیل زارع در دیدار با مددجویان زیر پوشش کمیته امداد اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و تمام توان و ظرفیت خود را برای خدمات‌رسانی به قشر مستضعف به کار می‌بندیم.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات این نهاد نسبت به سال‌های اخیر بهتر و متنوع‌تر شده و به فضل خدا شاهد رضایت خاطر مردم هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شبانکاره از جذب ۲۶۹ حامی در شش ماهه نخست سال توسط کمیته امداد شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح‌های حامی یابی و اکرام ایتام در نیمه نخست امسال با استقبال خوب نیکوکاران شبانکاره همراه بود.

زارع تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۶۹ حامی جذب شدند که از ۸۱ یتیم تحت حمایت کمیته امداد شبانکاره حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: حامیان به‌جز هزینه ماهانه به مناسبت‌های مختلف برای یتیم تحت حمایت خود هدیه و هزینه‌هایی پرداخت می‌کنند و کل مبلغ پرداخت شده توسط حامیان در شش ماهه نخست سال بیش از ۴۴۶ میلیون ریال بوده است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی شبانکاره از اهداء جهیزیه و هدیه ازدواج به ۴۰ مددجوی کمیته امداد شبانکاره خبر داد و ابراز داشت: در راستای کمک به زوج‌های جوان تحت حمایت و ترویج فرهنگ ازدواج آسان، کمیته امداد امام خمینی برنامه‌هایی از قبیل مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره زوج‌های جوان، کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان خود ارائه میژ‌کند.

زارع متذکر شد: در تحقق همین اهداف کمیته امداد شبانکاره به ۲۶ نوعروس کمک هزینه خرید جهیزیه به مبلغ ۲۶ میلیون تومان و هدیه ازدواج به ۱۷ داماد جمعاً به مبلغ ۲۸ میلیون تومان پرداخت کرد.